Rolex "Domino's Pizza"

Het moet niet veel gekker worden!

http://gearpatrol.com/2016/11/02/the-story-of-the-dominos-rolex/?utm_medium=email&utm_campaign=Daily%20Gear%20Patrol&utm_content=Daily%20Gear%20Patrol+CID_6f500732151ab2ca8879a87939a6355c&utm_source=Campaign%20Monitor&utm_term=Why%20Is%20There%20a%20Dominos%20Logo%20on%20This%20Rolex

6 likes

Dank voor het delen van dit leuke artikel! Ik heb me altijd verbaasd over deze Airking. Mooi om te weten wat het verhaal er precies achter is.

Maanden geleden zag ik dit - in mijn ogen - abjecte horloge bij AWCO. Net gecheckt… dit horloge uit 1991 is nog steeds te koop voor EUR 3.650,- (inclusief doos en papieren).

Ik laat hem aan mij voorbij gaan… Zelfs een airking met het logo van de bedrijven waar ik (met heel veel plezier) gewerkt heb zou ik niet willen hebben. :confused:

1 like

Graag gedaan en ja: bizar om een horloge te dragen met een logo van een pizzamerk. Alhoewel :wink:

Dáár is de Rolex / pizza

1 like

Pizza doos denk ik? :pizza:

3 likes

Haha ja joh terug naar de tijden dat het door iedereen als een “Zuhälter” horloge gezien werd… :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Maar is het horloge door die toevoeging wel meer waard, zoals de verkopers in hun prijzen menen? Ik heb er liever eentje zonder logo.

1 like

dat lijkt me een serieuze waardeverlager eigenlijk…

2 likes

Deze ooit live gezien? … :slight_smile:

3 likes

Die is zo lelijk en fout dat 'ie interessant wordt.

2 likes

let op het logo he… :slight_smile:

Ik zag het. Daarom mijn reactie. Interessant :wink:

1 like

Dit lijkt me gefotoshopt. De print van yab yum is scherper dan die van Rolex.

1 like

Staat er eentje te koop bij Steiner in Maastricht, is alleen geen Air King, kost wel maar €2250.
Ik zou er nooit mee rond willen lopen. Dan liever Datejust uit '79 die ze ook te koop hebben staan :heart_eyes:.

http://steinermaastricht.nl/en/shop/products/rolexOyster-Perpetual_22

Foei wat een gedrocht!

Die draag ik alleen naar mijn werk, en vertel mijn collega’s dat je die kreeg als je in 1 maand bij YY € 25.000 hebt gespendeerd, zelf verdiend dus…
:heartpulse:

4 likes

Lijkt me een vergelijkbare klok, maar dan een jaartje ouder. Maar wel 1400 euro goedkoper.

Zijn die doos en papieren echt zo veel waard? Hoeveel zou zo’n horloge in jullie ogen mogen kosten met doos en papieren? Mij lijkt de prijs van AWCo absurd hoog als ik die van Steiner ziet.

:wink:

2 likes

Waaaaaat??? Badass hoor!

1 like

Foto van een jaar of 9-10 geleden geloof ik.

1 like