Rolex duikhorloge: welke?

7 likes

Misschien is dit ceramisch bord iets voor hem.

5 likes

Waarvan akte. :+1:t3::joy:

1 like

Deze :+1: vƩƩeeeel mooier : :grin:

image

4 likes

Is ook een recent topic over… uiteindelijk wil je toch een Seiko :rofl:

Is ok hoor. Maar ik vind de band niet mooi. De kartelrand te grof. Dat extra wijzertje te druk. Etc. En Seiko. Leuk hoor, maar ik heb er in het hoger segment niet veel mee. I know, veel liefhebbers hier, maar ik niet. Lexus en Tesla is ook niets voor mij bijvoorbeeld. Maar dat is niet voor dit topic.

1 like

Rolex is ook niet verkeerd hoor … :grin: maar …

Ik ben blij dat ik nooit een 116600 heb gepast, want volgens mij is dat the best of both worlds indd… Het is dat ik het zelf de meerprijs tov een 114060 niet waard vind…

Voelt toch echt als een heel ander (lees:meer) horloge Erik.
Maar misschien beter voor de portemonnee om het niet te gaan proberen :slight_smile:

Je snapt dat ik niet bepaald m’n best doe om m te gaan proberen :wink:

1 like

Serieus: in welk opzicht meer horloge? Heb nooit gepast, vandaar.

Meer als in letterlijk meer. Het is wat hoger, doch compacter. Het glas steekt wat meer uit. Je hebt een datum zonder loupe. De matte wijzerplaat, het gewicht. De gegraveerde achterdeksel. De extensions op de band. De bezel met zijn wat drukkere graveringen. Ik vind het een plaatje. Hij oogt stoerder, en is ook wat stoerder want je kan er 4000m diep mee. :sunglasses:

Krijg spontaan zin om ff wat plaatjes te spammen…

13 likes

Ik moet er maar ns eentje passen dan. Thnks
Hoewel ik juist gek ben op glossy dial!

Je kan er 1220m diep mee. :sunglasses:

2 likes

Je kan gewoon 4000 diep Han.
Test maar uit!
:kissing:

2 likes

Ik ben het wel met je eens, die SD oogt een stuk stoerder dan een gewone Sub :+1:

3 likes

Wat was nog eens het dingetje met die endlink?

Mwah. Een gewone sub oogt een stuk stoerder dan een Datejust op neonNato

1 like

En een Sub oogt ook stoerder om een jonge pols dan om zo’n rosbieflapje. Toch zien we hier wel anders :joy:

1 like

Verkocht voor een schijntje :see_no_evil:
Wat was ik denkende :thinking:

3 likes