Rolex en Tudor voorspellingen voor 2022

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie voorspellingen tav de aankomende releases voor Rolex en Tudor? En welke modellen denk je dat we uit kunnen zwaaien?

Zie onderstaande video ter inspiratie.

Zelf denk ik dat de Airking en de Milgauss en update krijgen. Hoop dat ze dan de 39mm Rolex Explorer I kast krijgen. Ik denk niet dat de hulk Submariner terug komt. En als ie wel terug komt dan in full gold en niet in een stalen variant. Een titanium Yachtmaster zonder datum is al gespot dus denk dat die ook wel gaat komen.

Een nieuwe GMT Master II variant Coke of juist met groen zou ook erg gaaf zijn.

En zou de Daytona nog een update krijgen? Qua tijdslijn zou het niet onlogisch zijn.

Verder zou ik het mooi vinden als Rolex de Oyster Perpetual met gekke Stella achtige wijzerplaten zou discontinueen. En nieuwe kleuren met sunburst dial zou uitbrengen. En hopelijk zal de Oyster Perpetual lijn dan weer wat beter beschikbaar zijn ipv die totale gekte van nu.

Wat Tudor betreft hopen we natuurlijk allemaal op een BB58 GMT en een Tudor Submariner. Die laatste gaat er waarschijnlijk nooit komen. Alhoewel het een perfect gaat tussen de Black Bays en de Submariner zou opvullen. Een Tudor Submariner voor 6k list. Dat lijkt mij wel wat, maar denk dat het nooit gaat gebeuren. Maar een BB58 GMT zie ik nog wel gebeuren. Met een gilt dial zou mooi zijn.

Verder hoop ik dat Tudor de sluitingen een update geeft zoals de full bronze BB58.

Een nieuwe versie van de Tudor Ranger zou ook echt gaaf zijn en de focus een beetje van de Black Bay lijn afhalen. Nu is Tudor een beetje een one trick Pony. Ik zou het mooi vinden als de nieuwe Tudor Ranger er dan ook in 39mm zou zijn. Om zo toch een beetje het gemis van de 39mm Rolex Explorer te verzachten.

Benieuwd naar jullie voorspellingen?

MvG Ralph

11 likes

Inb4 Explorer 1 in het wit

1 like

Bb58 gmt svp :innocent:

1 like

Dan moeten ze nog wel wat een het uurwerk sleutelen denk ik. Als een 39 mm GMT net zo dik is als het huidige model wordt het echt een tonnetje.

2 likes

Laat ze eerst de productie maar opschroeven en die bubbel opblazen. Tot die tijd laat ik rolex even voor wat het is…

Tudor mag met een mooie 58 komen zonder funky nieuwe technologie shit… maar wel met stalen band

7 likes

Dat het duurder wordt en er nog meer hype is tot de bubble knapt en er veel verliezers zijn.

1 like

Die gaat niet zo gauw klappen denk ik. En als je alles voor list koopt valt er weinig te verliezen.

Listprijzen zijn geen garantie voor waardebehoud als de bubble klapt, laten we wel wezen, Rolex is de laatste jaren zeer gewild bij speculanten en dat is nooit een goed teken. Dat stopt namelijk een keer en drijft de boel wel lekker op.

1 like

Lege vitrines bij de AD :upside_down_face:

10 likes

Ik vind de titanium Yachtmaster wel mooi hoor :+1:

1 like

Om de grijze handel de nek om te draaien worden de nieuwprijzen gehalveerd, dat zal ze leren!

6 likes

Dan zal de vraag alleen maar nog meer toenemen en de grijze prijzen alleen maar nog hoger :sweat_smile:

1 like

Dit is wel tof hoor

4 likes

Nee, niemand wil een goedkope Rolex of daarmee geassocieerd worden.

Ja ik ook. Heel tof. Doe ik verder niks mee, maar toch. Mooi.

1 like

Meer van hetzelfde. Millimetertje minder, dan weer meer. Kleurtje erbij, kleurtje eruit. Tudor komt nog wel eens origineel op de proppen, Rolex is zo saai als maar zijn kan.

16 likes

Wanted:

• Pelagos in 39mm

• De Black Bay 39mm vind ik ook wel iets

• maar nog liever de 39mm Explorer terughalen :grin: dromen mag toch?

Bij Rolex zou het gewoon al heel wat zijn als je echt iets kon kopen als normale sterveling.

2 likes

Ideeën genoeg maar slechts 1 wens:
collectie lekker laten zoals het is, enkel zorgen dat er het eea te krijgen is bij AD. Hoogstwaarschijnlijk zal dit echter een illusie zijn.

1 like

Dat de GMT Meteorite eruit gaat

2 likes

Een tijdje geleden zag ik geruchten over een zogenaamde ‘Sprite’

Ik mag hopen dat dit van de baan is? :astonished:

5 likes