Ik had eerst niets met Panerai tot dat ik de PAM024 ofwel de Submersible zag en dat was liefde op het eerste gezicht, er moest en zou er een komen maar dan moest er wel eerst iets weg. En yep, mijn Submariner 168000 is nu verkocht en een nieuwe klok is erbij gekomen (tu).
Het betreft een F-serie Submersible met een lekkere tritium plaat. Ik wilde hem eigenlijk pas op 5 december uitpakken maar kon uiteindelijk niet meer wachten en sinds gisteravond dus om de pols.
Ik snap nu ook wat Schmeink heeft met dit merk, wat een topper!!
Zo op het eertse gezicht dacht ik, nee deze Panerai kan de pols niet bekoren!!
Doch als ik de PAM024 eens wat nader bekijk, en hem als het ware ‘degusteer’,
dan moet ik erkennen dat deze Panerai toch wel wat meer in zijn mars heeft dan de eerste indruk.
Met name de bezel vind ik bijzonder. En dit in combinatie met de karaktervolle lederen band,
maken van dit horloge een horloge om trots op te zijn!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze ontluikende tijdgenoot.
Zo op het eertse gezicht dacht ik, nee deze
Panerai kan de pols niet bekoren!!
Doch als ik de PAM024 eens wat nader bekijk, en
hem als het ware ‘degusteer’,
dan moet ik erkennen dat deze Panerai toch wel
wat meer in zijn mars heeft dan de eerste indruk.
Met name de bezel vind ik bijzonder. En dit in
combinatie met de karaktervolle lederen band,
maken van dit horloge een horloge om trots op te
zijn!!
+1
Niets aan toe te voegen, al lijkt me een erg moeilijke keus te zijn geweest…
Beide heel erg mooi.
Veel draag- & kijkplezier
Grt. René
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en
vooral dragen van deze ontluikende tijdgenoot.
Ik had denk ik liever de submariner gehouden, maar smaken verschillen.
Het belangrijkste is dat je vooral koopt wat je zelf mooi vindt en ik heb het idee dat je daarmee wel geslaagd bent!
Aan de onderzijde van het glas zit een inkeping waarin de datumloep geplaatst is, veel handiger als bij RLX die zijn geneigt vuil te verzamelen aan de randen :#
Een submaeriner is een van mijn grails maar eerlijk is eerlijk wanneer ik je Pan zie met dat fantastische bandje er bij klopt het helemaal en kan ik het me wel voorstellenX(