Ik ben in de markt voor een rolex explorer. Ik wil graag een 36mm versie dus dat zou dan een ref 14270 of de ref 114270 moeten worden. Ik heb een lichte voorkeur voor de 14270 omdat die nog met tritium dial te vinden zijn. Op ebay tref ik veel (te) gepolijste exemplaren die ik net niet goed genoeg vind.
Ik kwam tijdens mijn online zoektocht deze tegen. Wat vinden jullie? Hebben jullie ervaring met deze handelaar?
Mooi horloge! Heb hem in het echt gezien bij nlwatch en deze is echt ongepolijst. Japanse papieren zijn volgens mij ook best zeldzaam.
Nette eerlijke handelaar en geeft een jaar garantie. Is ook wel wat waard :-). Succes met de keuze maar van deze explorer ga je geen spijt van krijgen!
@Mark, ben jij niet de vorige eigenaar? Kwam deze advertentie van jou tegen van vorig jaar en het lijkt wel dezelfde. Wat kun je mij over het horloge vertellen?
Klopt! Zoals ik vertelde een net horloge ongepolijst. Heb hem overgenomen van nlwatch en na een paar maanden ingeruild voor een groter model ( expl 2 ). Verkoop of ruil vaker bij nlwatch vanwege de goede ervaring.