Rolex Explorer 214270 MKII

Merk en model: Rolex Explorer.
Diameter: 39mm.
Leeftijd:2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2025
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Bijna complete set, de doos zit er niet bij wel krijg je daarvoor in de plaats een originele pouch ( iets wat je dus wel kan gebruiken :wink:)
Dus certificaat, boekje, pouch, en een Rolex NFC-kaart van de complete service en met Rolex garantie tot 10-2026

Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen evt rij ik je een stuk tegemoet, verzenden alleen op 100% eigen risico.
Conditie (krassen, werking etc): De staat zou ik zetten op 85%, heel lichte onvermijdbare haarlijntjes.
Soort uurwerk en kaliber: 3132
Vraagprijs:6750,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Door de komst van de SD ben ik tot de conclusie gekomen dat deze kanjer nog maar weinig draagtijd gaat krijgen en dat is ook zonde.
SVP geen inruil aanbieden ik wil naar een 1 stuks collectie.
Deze Explorer is de MK2 uitvoering met de langere wijzers en matte plaat in 39mm.
Officiële Rolex garantie t/m oktober 2026 !

Deze pouch zit bij de deal :upside_down_face:

En nog wat foto’s omdat het kan.

:wave:t2:

69 likes

Going Up GIFs | Tenor

4 likes