Spijt van de aankoop ?
Ik zoek een nieuwe/ recente Rolex explorer 36mm.
Bij AD super lange wachttijd. Heb daar geen zin in. Wel graag voor een ‘normale’ prijs. Ik wil niet meer dan de list prijs betalen voor een nieuwe en minder dan dat voor een gebruikte.
Duidelijke wensen, veel succes
Economische benadering:
Lange wachttijden <= vraag > aanbod
vraag > aanbod => prijs stijgt
“Prachtig horloge in keurige staat.”
Echt ongedragen klinkt dat ook niet.
Maar inderdaad “Price negotiable”
Pro tip : Bij de AD verkopen ze dit model voor list.
Een vriend van mij liep onlangs gewoon naar buiten met een 124270 na het kenbaar maken van interesse. Volgens mij is dit horloge momenteel echt wel goed te doen via AD.
Idd bij schaap Eindhoven hadden ze er laatst 2 liggen, vrij zeker dat er een wel te koop is.
Heb geïnformeerd bij AD s maar kreeg berichten terug over lange wachttijden en niet voorradig.
De gunfactor is bij dit merk heel belangrijk. Als je bij een AD regelmatig langskomt voor wat kijk- en paswerk, en heel af en toe ook echt iets koopt, dan kennen ze je. Dan krijg je een heel ander verhaal. Langsgaan is sowieso altijd een veel beter idee.
Op het Duitse UF staat er een van augustus 2021 voor €7.190,- in nieuwstaat volgens verkoper. Op de foto’s zelfs geen haarlijntjes op de clasp te zien. Omgeving Mainz dus relatief dichtbij. Sla je slag zou ik zeggen:
https://uhrforum.de/threads/rolex-explorer-i-36mm-ref-124270-wie-neu.552430/
Bedankt iedereen voor de tips en aanbiedingen. Heb een mooie uit 2022 gekocht van een medelid voor een faire prijs.
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.