Rolex Explorer 40mm 224270 - Full set

Het is zover - mijn Rolex Eplorer mag op zoek naar een nieuwe eigenaar.

Ik merk dat ik deze Rolex Explorer (veel) te weinig draag - het is een fantastisch horloge met dito uitstraling maar lijkt mij qua stijl wat minder te passen waardoor ik vaker voor een ander horloge kies.

Het horloge is in bijzonder nette staat en komt compleet met alle toebehoren. De factuur is uiteraard beschikbaar ter inzage.

Merk en model: Rolex Explorer 40
Referentie: 224270
Diameter: 40 mm
Leeftijd: iets jonger dan 2 jaar - datum op pas 22/06/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1 jaar en 4 maanden geleden
Factuur en/of certificaat: Full set, inclusief originele factuur ter inzage.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Enkel persoonlijke overdracht in regio Utrecht. In goed overleg kan ik besluiten je tegemoet te komen rijden.
Conditie (krassen, werking etc): Bijzonder netjes - zeer lichte draagsporen op gepolijste delen ( onvermijdelijk haarlijntjes )
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3230
Vraagprijs: € 7600,- ( via bank overschrijving )

Ik overweeg de aanschaf van een JLC reverso of Master Ultra Thin Moon - eventuele inruil van deze modellen neem ik zeker in overweging. Op dit moment plaats ik een foto van het horloge - bij interesse kan ik meer foto’s toesturen - dit is nu niet mogelijk ivm ‘extern bewaren’.

Mijn bewijs van goed gedrag: https://www.horlogeforum.nl/t/winkje/151121/1

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes