Vraagje over een Rolex Explorer II 16570 white dial.
Ik wil deze as woensdag gaan bekijken, mogelijk met heuglijke N.A. topic tot gevolg
Maar ben wel benieuwd naar jullie observaties. Specifieke zaken waar ik bij dit model op moet letten?
Oyster band vind ik altijd fijn, want minder schakels en dus minder slijtage. Verder goed letten op toestand van de kast?..
Aangeboder door grijze dealer, dus wel een jaartje garantie. Maar hoe kan ik het uurwerk enigszins ter plekke controleren?
Wat wil je aan het uurwerk controleren? Ik zou de verkoper vragen of hij geserviced is. Zo nee, dan los van wat hij zegt over dat hij goed loopt een service inplannen.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar exemplaar met service en ook papieren, of hij moet âzo goedkoop zijnâ dat je helemaal naar Hamburg wil gaan rijden. In Nederland zijn er toch ook genoeg te koop
Moet toch in Duitsland zijn (redelijk in de buurt) en qua prijs is deze ook aantrekkelijk. Papieren interesseren me idd niet zo veel.
Als goed is die inderdaad gereserveerd voor mij, haha.
11850 voor een exemplaar uit 2011 is toch wel erg duur hoorâŠwellicht heeft hij nog een service nodig. Al met al heb je een veel nieuwere voor hetzelfde geldâŠ