Rolex Explorer II 226570 - zwart - 2022

Te koop.

Ik heb dit horloge een jaar terug gekocht (toen ongedragen en nog deels in de stickers). Eerder kort te koop gehad hier, maar me toen bedacht, nu mag hij er wel uit. Laatste model uit 2022 en nog meer dan 3 jaar garantie.

Merk en model: Rolex Explorer II 226570
Diameter: 42mm
Leeftijd: augustus 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2023
Factuur en/of certificaat: Rolex pas
Originele doos en/of eventuele accessoires: Set excl witte tag - zie foto’s
Verzendkosten of afgehaald: Afspreken veilige locatie midden NL
Conditie (krassen, werking etc): lichte draagsporen - wat desktop krasjes op clasp/eerste schakel
Soort uurwerk en kaliber: 3285
Vraagprijs: € 9.200 - enkel per bank

Ik vraag minder dan de listprijs (€10.080). Scherp geprijsd omdat ik geen zin heb in wekenlang up’en.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





33 likes

Up :arrow_up: € 9.000,- :arrow_down:

4 likes

Up :hugs:

Up :arrow_up:

1 like

Up :arrow_up:

Sta open voor inruil Rolex (DJ41) of evt Speedy (Snoopy :star_struck:). Cash up/down beide mogelijk.

8 likes

Up :arrow_up:

Nog niet ver genoeg onder list?

:eight: :eight: :eight: :eight: