Rolex Explorer II met Ceramic Bezel

Ziet er niet uit, deze ExpII met keramische bezel.
Gaat steeds meer op Steinhart lijken zo.

3 likes

Ik vind die witte met zwarte bezel echt wel knap … :thumbsup:

Ik zag op internet een paar geruchten over de Seadweller voorbij komen, omdat de kans groot is dat Rolex hier iets mee gaat doen (50 jaar dit jaar). Sommigen denken dat er een double red komt, sommigen een single red, weer anderen verwachten een single green omdat men traditioneel iets met groen doet met anniversary models. Ook wordt over een matzwarte bezel gefluisterd. En er wordt gespeculeerd over groen of blauw glas (Ć  la Milgaus). Verder wordt een blauwe dial als mogelijkheid genoemd. Pffff wie zal het zeggen.

Er zijn ook best veel mensen die verwachten dat Rolex helemaal niks gaat doen met de SD omdat de ceramic pas 3 jaar uit is. We wachten af… :joy:

Dit zou dus kunnen:

Of dit:

1 like

Rood gaat niet gebeuren, Rolex doet nooit aan een soort re-issue modellen.

En gekleurd glas op een duiker… zie’k ook niet gebeuren. Komt de afleesbaarheid onder water volgens mij niet ten goede.

Grootste kans heeft volgens mij een groen lettertype.

1 like

Mehh… kvind het niet zo

…,maar wellicht wel een hoger afzet volume en meer omzet??

Dat terzijde zou ik me met mijn witgouden Pepsi best genaaid voelen als ze staal ook in Pepsi gaan uitbrengen…

Coke is waarschijnlijker…als…

2 likes

zo gek zou ik deze niet vinden, doet erg chique aan

https://d23x6d9cx8qezf.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/02/Rolex-Sea-Dweller-50th-anniversary-Gradient-Green-Dial-Rolex-Baselworld-2017-Rolex-Predictions-2017-3.jpg

1 like

Nou nog een matzwarte bezel en ik zeg hier opeten

2 likes