Had hem nog niet gezien.
Mooi hoor bij de zwarte plaat!
Witte stuk minder eerlijk gezegd.
Bestaat ook niet en dat gaat zo blijven.
Toch wel.
Even naar beneden scrollen.
http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/
Is nergens bevestigd is gewoon een rumour.
RPR is anders wel heel accuraat als het om Basel nieuws gaat…het zou me niet verbazen als deze explorer op de beurs staat.
Zo te lezen is het puur wishful thinking…plus wat adviezen richting Rolex.
Al moet ik zeggen: een stalen coke GMT Master II of een 50-year anniversary Seadweller…doet u mij beide maar
Bwaaa ze hebben 1 keer geluk gehad met de ceramic daytona.
We shall see…en zo niet,boeit het me ook geen reet ,want ik kan hem toch niet betalen.
Bedankt deze te delen, tof artikel
Never nooit nie.
Met ceramische bezel is het gewoon een GMT en volgens mij bestaat die al…
Laten we hopen dat deze gedrochten niet gemaakt gaan worden inderdaad. Zou een misstap in de hele exp ii lijn zijn.
Ik meen mij te herinneren dat ik laatst ergens had gelezen dat de laatste Explorer II niet goed verkoopt. Daarnaast schijnt de stalen bezel gevoelig te zijn voor beschadigingen. Mogelijk lost Rolex hiermee beide problemen op.
Voor wat het waard is; ik vind die polar met zwart bezel en wijzers erg mooi.
Er zijn genoeg Rolex modellen die vrij slecht verkopen maar daar gaat Rolex echt het ontwerp niet op aanpassen. Waarschijnlijk interesseert het ze echt helemaal noppes.
The bezel vd Yachtmaster is nog gevoeliger.
En de bezel vd Milgauss, de 116300, etc
Heb geen enkel probleem met de bezel eerlijk gezegd terwijl ik hem best vaak stoot.
Explorer II is niet het meest populaire model maar ik vind hem gelukkig nog steeds de mooiste
Ik ben het met je eens hoor, erg mooi model. Ik heb zelf de 40mm (39?) polar gehad. Die bezel was echter best gevoelig voor krasjes. Ik hoop dat ze met een caramische bezel komen, lijkt me heel gaaf!
Stalen coke gmt geef ik ook veel kans. Zal in dat geval weer leiden tot schaarste om zo via de AD’s de meer incourante ook te kunnen verkopen. Beetje de daytona ceramic manier.
Is een stalen Pepsi (op termijn…) uitgesloten?
Weet ik niet. Als die uitgeven verkopen ze geen witgouden meer en dus minder marge… zie ik gebeuren.
Die white dail EXPII met zwarte bezel is best mooi !