Rolex Explorer II of GMT master II ?

De GMT Master II. En dan gelijk de twee andere bezels halen voor de afwisseling. Drie klokken voor de prijs van 1. Heb ik ook gedaan, favoriet van mij is de Pepsi. De prijs is ook een voordeel, want de nieuwe Pepsi GMT is ‘iets duurder’.

Super mooi!!

Kan je zelf de bezels wisselen?

Mooie exemplaren voor een redelijke prijs zijn lastig te vinden

Gr.

Waar kan je de bezels kopen en wat kosten ze eigenlijk?

Moet het altijd via een rolex dealer?

Ik heb de twee andere bezels los bij een Rolex dealer gekocht, was iets van 35 euro per stuk. Beste garantie op geen fake is toch wel de dealer zelf voor dit soort van extra’s. Want er is ontzettend veel fake te koop zoals op eBay, zelfs kleuren die Rolex nog nooit heeft gemaakt.

Zelf een bezel vervangen is vooral een handigheidje. Handleidingen genoeg op internet of op youtube. Voor de eerste keer wel even wat tape als bescherming gebruiken: http://youtu.be/__y-IJt_IOY

Dat zou ik toch niet zo maar durven…

Bij welke dealer heb je de bezels gekocht? Prijs valt mij reuze mee trouwens

Gr.

stitch Schreef:

Ik heb de twee andere bezels los bij een Rolex
dealer gekocht, was iets van 35 euro per stuk.

Zijn dat alleen de inlays?

Prijs van een losse GMT-bezel viel mij ook mee.Aantal jaren geleden die twee andere bezels gekocht bij Heetman Rotterdam, www.heetman.nl Geen idee of ze ze nog los verkopen. Zij zijn naast dealer ook een officeel Rolex Service Center.

Het grappige is dat met alleen een andere bezel de GMT er echt anders uitziet, zo’n bezel doet veel. Het is alleen de inlay:

stitch Schreef:

Prijs van een losse GMT-bezel viel mij ook
mee

+1

alleen is niet iedereen zo handig met n mesje :sunglasses:

is zo n bezelring dan wel relatief heel duur? iemand idee vd prijs? ik bedoel, anders neem je n 2e hele bezel erbij toch?

Neig toch we naar de GMT, met name ook door de mogelijkheid van de Pepsi bezel

Vedette Schreef:

Neig toch we naar de GMT, met name ook door de
mogelijkheid van de Pepsi bezel

en was dr niet ook nog n coke dial?

Hahaha, klopt

Keuze genoeg. Nu nog op zoek naar een mooi exemplaar…

Vedette Schreef:

Hahaha, klopt

Keuze genoeg. Nu nog op zoek naar een mooi
exemplaar…

Zie net op de site dat Subgmt.com een coke+pepsi set binnen krijgt/heeft

Ik zie hem niet…

Als ik een Rolex zou kopen, dan zou ik ik een zwarte of blauw/zwarte bezel nemen maar dat is persoonlijk.

Ik zou dan ook voor de Submariner gaan omdat die bezel maar naar 1 kant kan draaien. Wel zo makkelijk/veilig bij het duiken. GMT vind ik persoonlijk leuk maar geen echt nuttige toevoeging.

Vedette Schreef:

Ik zie hem niet…

Staan nog geen foto’s bij.

(p.s. ik heb verder geen verbinding met verkoper o.i.d.)

Tnx!!

Yes!!!

Morgen kan ik hem ophalen:

http://s998.photobucket.com/user/vedette15/media/Rolex/Naamloos_zpsbd64c200.png.html

Dank voor alle adviezen. Heb intussen ook wat onderzoek naar inlays gedaan en een adres gevonden waar ik zowel een originele “coke” als “pepsi” kan halen voor een mooie prijs.

Gr

V