Rolex Explorer II of GMT master II ?

Beste horloge liefhebbers,

Na een aantal klassieke horloges zou ik graag een sportief horloge willen van Rolex.

Ik ben er alleen nog niet uit welke dit moet worden en ben benieuwd wat jullie mening is. Mijn voorkeur gaat uit naar de 16570 (Explorer II 40mm) met een zwarte wijzerplaat of een 16710 (GMT master II) met een zwarte bezel.

Kortom:

http://s998.photobucket.com/user/vedette15/media/Rolex/2859200b_zps442f63a9.jpg.html

Of

http://s998.photobucket.com/user/vedette15/media/Rolex/2769273gross_zps3c39a200.jpg.html

Bij voorbaat dank,

V

PS. Als iemand nog een van deze twee zou willen verkopen (wel graag met doos en papieren :)) hoor ik het graag.

Explorer… Zo gaaf. Vet ondergewaardeerd… als ik weer centen heb…

Zal even iemand polsen met een Explorer… die is aan het ruimen…

Je hebt bericht gehad begrijp ik… succes!

Tnx frenk

Welke vind je het mooist? antwoord hier invullen …

Koop die maar dan :slight_smile:

Kon ik het maar Floris …

Explorer vind ik mooier. Wat er ook leuk aan is, niet iedereen herkent hem gelijk als Rolex, dus minder vooroordelen.

Heel mooi H47 maar nieuwe 42mm model is te groot voor mijn pols en dus voor mij geen optie

Blijft een prachtig horloge

Ik vind dus de GMT Master II veeeeeeeeel mooier…, persoonlijk.
En als het dan even kan , ook nog het nieuwe model met de dikkere cijfers op de bezel.

Maar goed, kies wat jezelf mooier vind , met een Rolex zit je sowieso goed. (tu)

Pieter.

Explorer 2. Zag em bij 3 days to kill, en wat een stoere doch subtiel horloge is het.

No contest

Explorer II off course!

Groeten.

Noel.

Het is en blijft een puur persoonlijke keuze. Ik zou gaan voor de 116710, dus het nieuwe model GMT.

Realiseer je ook dat de GMT tot nu toe waardevaster is gebleken dan de Explorer.

Helemaal objectief ben ik misschien niet; hier een foto van mijn 116713LN:

Geloof dat ik de eerste ben… Maar ik zou persoonlijk voor de GMT Master gaan. Maar wellicht komt dit omdat ik zelf “zin” heb in een klokje met een zwarte bezel

Vedette Schreef:

Heel mooi H47 maar nieuwe 42mm model is te groot
voor mijn pols en dus voor mij geen optie

Blijft een prachtig horloge

Had van mij 44mm mogen zijn hoor :wink:

Ik denk toch de Master II al vind ik de Explorer eigenlijk net zo mooi.
Of het horloge voor anderen opvalt of juist niet dat zou mijn keuze nooit beïnvloeden anders zou ik deze kopen :wink:

Ik zou voor die van H47 gaan

De nieuwste witte van 42mm vindt ik te cartoonesk. Van de zwart 42mm kloppen de verhoudingen beter.

De keuze die de OP noemt is moeilijk. Vooral omdat je met de gmt master ook kan wisselen naar pepsi. Ik zou toch voor de Explorer gaan.

Ben ook geen fan van de witte versie

Bedankt voor de input

gr