Hij staat al bij het ‘Woensdag topic’ maar laat ik hem hier ook nog maar even officieel voorstellen. Vorige week heb ik nl. weer een Rolex Explorer II aangeschaft.
Ik heb al vaker een Explorer II gehad maar toch elke keer weer weggedaan omdat hij me uiteindelijk net wat te klein uitviel. Na het zien van de volgende fotos op internet viel me op dat het feit dat de nieuwe Explorer nu 42mm is toch wel behoorlijk scheelt:
Rolex Explorer II 2167570 (42mm) vs. de oude 16570 (40mm):
Rolex Explorer II 216570 (42mm) vs. Submariner 116610ln (40mm):
Hij staat al bij het ‘Woensdag topic’ maar laat ik
hem hier ook nog maar even officieel voorstellen.
Vorige week heb ik nl. weer een Rolex Explorer II
aangeschaft.
Ik heb al vaker een Explorer II gehad maar toch
elke keer weer weggedaan omdat hij me uiteindelijk
net wat te klein uitviel. Na het zien van de
volgende fotos op internet viel me op dat het feit
dat de nieuwe Explorer nu 42mm is toch wel
behoorlijk scheelt:
Rolex Explorer II 2167570 (42mm) vs. de oude 16570
(40mm):
Erg mooi! Ik vind persoonlijk de nieuwe versie ook weer net wat mooier en sportiever dan de oude versie. De witte variant komt er als ik ooit nog veel geld win in een loterij
Mooie aanwinst, als ik mijn polsomvang in ogenschouw neem zou de “oude” meer geschikt zou zijn maar ik vind de nieuwe veel mooier, n e way…veel draagplezier.
proficiat! kan t vooral waarderen dat ze de minutenwijzer forser. hebben gemaakt. op mn ouwe seadweller moet ik soms turen om dat iele streepje te vinden, terwij de rest duidelijk aanwezig is. en door voor n duiker waar toch de minutenwijzer t belangrijkst is
maar back on topic, veel plezier ermee en hoop dat deze wel n blijvertje voor je is.
wat ik altijd raar vind bij de explorer zijn de cijfers op de bezel, ik snap dat de bezel niet draaibaar is, maar de onderste cijfers zien er een beetje raar uit, ik had ze ondersteboven verwacht
Mooi horloge, gefeliciteerd! Heb zelf de keuze gehad bij JK tussen de 116610 en een zwarte 216570 en heb voor de Sub gekozen omdat dat toen de meest veilige optie leek. De Explorer sprak mij echter meer aan. Vind zwart ook mooier dan wit, itt. tot de gangbare mening op de meeste horlogefora.
Ik zit er ook al steeds naar te kijken,het is echt een prachtige klok!
Veel plezier ermee(dat gaat vast lukken)
Ik hoop dat ik me in kan houden,hij is echt mooier dan de oude…
Gefeliciteerd, hij staat bij mij ook hoog op 't lijstje als kado aan mezelf voor m’n 35e verjaardag. Kan nog een half jaartje sparen!
Ps. Ik zag laatst trouwens ergens een variant op nato met vergeelde indexen leek 't. Was een combi van 3 rolexen in geschenkverpakking. Weet iemand hier iets meer over? Was dus exact deze versie, maar dan met kunstmatige patina en op zwart-oranje nato. Heel fraai!
Gefeliciteerd! Is een topper. Blijf het alleen jammer vinden dat deze niet zijn uitgerust met hetzelfde verstel systeem als de Submariner.
Erik de Gast Schreef:
Gefeliciteerd, hij staat bij mij ook hoog op 't
lijstje als kado aan mezelf voor m’n 35e
verjaardag. Kan nog een half jaartje sparen!
Ps. Ik zag laatst trouwens ergens een variant op
nato met vergeelde indexen leek 't. Was een combi
van 3 rolexen in geschenkverpakking. Weet iemand
hier iets meer over? Was dus exact deze versie,
maar dan met kunstmatige patina en op zwart-oranje
nato. Heel fraai!
Prachtig! Dat maatje groter staat em erg goed. Ik heb ditmaal expliciet om het winnend staatslot gevraagd bij de sigarenboer, als de 10e blijkt dat ik niet ben opgelicht, moet deze er maar eens komen
Nu ik er nog eens beter naar kijk, vind ik de verhouding van de Exp2 veel mooier dan de Sub. Als destijds de Sub deze verhoudingen had, dan was de Dweller er waarschjinlijk niet gekomen… :o