Rolex fever

Ik vind vanalles leuk maar val toch vaak terug op Rlx.
Ooit de DJ2 verkocht en dat bleef een beetje knagen.

Daarom Breitlings verkocht en weer op zoek naar een disco DJ2;

Disco DJ? Yep… want dit gebeurd er aan de binnenzijde van het dak als de zon de bezel grijpt;

Fijn weekend HF!

gr. Roel

Mooie indexen en wijzers en leuk ook zo’n kroontje op de wijzerplaat! Speciaal voor vandaag gekocht? ; )

TagEd Schreef:

Mooie indexen en wijzers en leuk ook zo’n kroontje
op de wijzerplaat! Speciaal voor vandaag gekocht?
; )

(tu):):smiley:

Ik begrijp wat je bedoel. Ik kijk veel rond naar andere merken, maar uiteindelijk koop ik dan weer een Rolex erbij. Zo staat de Speedy al heel lang op de lijst. Maar als ik weer een aankoop doe neig ik weer naar een Rolex, echt bizar.

Mooie klok (tu), en ook ik snap wat je bedoelt, op de een of andere manier blijf je toch kijken naar het zelfde merk…
Vind de DJII ook erg mooi, alleen persoonlijk vind ik het wel jammer dat er zo weinig keuze in wijzerplaten zijn…

Pieter.

Heel mooi! De wijzerplaat een beetje grijzige sunburst effect vind ik ook waanzinnig. Alleen zijn die indices naar mijn idee toch iets te fors…

Erik de Gast Schreef:

Heel mooi! De wijzerplaat een beetje grijzige
sunburst effect vind ik ook waanzinnig. Alleen
zijn die indices naar mijn idee toch iets te
fors…

De plaat is mat, geen sunburst te zien. Mooi hoor maar saaier als de grey Roman die ik ook heb gehad. Ik ben aan het sparen voor de Rhodium set with 10 diamonds. Niet de keuze van iedereen maar ik vind het kickuh :wink:

proficiat!

Erik de Gast Schreef:
-------------------------------------------------- Alleen

zijn die indices naar mijn idee toch iets te
fors…

+1 of de wijzers iets groter, maar dat zou misschien de elegantie niet ten goede komen.