Rolex gesp; real deal?

Vandaag heb ik een vintage Tudor ontvangen waar een lederen bandje aan zat met een Rolex gesp. Ik vraag me nu af of dit een originele gesp is of een namaak… Ik heb al even gegoogled en kom veel vergelijkbaars tegen, maar ben een leek op dit gebied. Wat zeggen de kenners…?

Geen idee, maar ik ben benieuwd naar de rest van de aanwinst.

Thanks @SwedishChef! De band hing aan deze nieuwe aanwinst! :smile:

Hij zit nu op een 15 dollar Jubilee, nu maar eens op zoek naar of een kwalitatieve jubilee of een mooie president bracelet…

4 likes

Gaaf!
36mm? Was een hele mooie prijs, toch.

Een dergelijk horloge moet mijn volgende worden.

Dankjewel! Echt een aanrader.
38mm! Het is de wat zeldzamere jumbo variant. Hier naast een reduced:

3 likes

Ziet er origineel uit, een leuke meevaller…

Dat zou zeker een leuke meevaller zijn! Dat maakt die douanekosten weer goed… :smile:

Denk 't niet. Vind de afwerking zelfs zeer matig aan de achterkant. Maakt ook niks uit - een echte kost een veelvoud. Heb zelf drie imi’s (zijn niet als zodanig verkocht, maar kan qua prijs niet anders) die er netter afgewerkt uitzien.

Anders zelf even de draad verplaatsen naar Rolex Only, da’s toch een beetje een reservaat waar velen nauwelijks uit komen. :slight_smile: Wacht - denk niet dat dat gaat. Nou ja, meer meningen welkom, ook wel benieuwd!

Bedankt @PeterLC dat gaat inderdaad helaas niet, hopelijk triggert het Rolex in de titel… :wink:
Ik was verbaasd dat er geen merkloze buckle op zat, dus dan maar eens bij de kenners navraag doen…

Toch komt hij best overeen met deze:

Maargoed. Mocht iemand uitsluitsel kunnen geven dan hoor ik het graag!

De kroon toont op de foto niet erg netjes uitgelijnd en onregelmatig van vorm. Dat lijkt me geen goed teken.

1 like

@Crownguard

Gewoon even aan dé referentie vragen medunkt :wink:

1 like

Hij is vrij onregelmatig. Denk niet echt.

1 like

Die van de Tudor is helaas niet echt.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!
de stille hoop het raam uit en volop genieten van de Tudor dus… :blush:

3 likes