Rolex gevonden, echt of nep?

Bolex Supmariener jammer weer…

1 like

Ik denk trouwens dat de oorspronkelijke eigenaar nóg zo’n dikke klok heeft. Die heeft nu de metalen center links…

1 like

aangifte doen bij politie in zake vervalsing

3 likes

En weg is ie…:sleeping:

1 like

Juist mooi toch…good riddance :+1:

2 likes

Right indeed… als men zich nou eerst eens beter inlas ( is dat überhaupt een woord?) dan had je het direkt gezien…
Daarbij komt dat als ik mijn horloge van rond de 8K zou verliezen ik binnen no-time die taxichauffeur opgezocht of de centrale al gebeld…wat denk jezelluf!!

heb dr ook 1 gevonden…
http://www.chrono24.nl/rolex/rolex-submariner-116613ln-new-nuovo-12-2016--id5588020.htm

1 like

Zonder etnisch te profileren lijkt het me verstandig hier een slotje op te doen!

7 likes

Zegt wel iets over jou als persoon wat voor pauper je bent als je eerst even gaat kijken of ie echt is of niet… Als-ie echt zou wezen stond-ie nu op marktplaats gok ik.

-ja maar hoe durf je dat te stellen, ik had 'm teruggebracht- gaat hier niet op.

Hoop dat het een test van je baas is geweest 🖒

2 likes

Gaat lekker vandaag op het forum.:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

5 likes

Heerlijk, een vervoersprofessional die zich in zijn voertuig gevonden spullen toe-eigent!
Zou dat er ook eentje zijn die een TomTom nodig heeft om een adres in dezelfde stad te vinden?
Tja @25tien etnisch profileren… pas na jouw opmerking zag ik 's mans forumnaam…

2 likes

Vind de reacties/antwoorden ook best wel ruk.

3 likes

En dus?

2 likes

Ik zeg: complot!
De forumeigenaar legt links en rechts fake Rolex’en neer, om argeloze vinders naar HF te lokken!

4 likes

Ik heb het ook meegemaakt op de squashbaan. Maar dat was dus wél een echte… Gekregen vanuit zijn vaders erfenis. Had geen idee wat ie eigenlijk kostte, maar zat op chrono24 rond de 10k.

Eerst gebeld naar de squashbaan en daar mijn nummer afgegeven. Op de vraag om hem maar bij de squashbaan terug af te geven heb ik bedankt. Hij komt hem maar bij mij ophalen. Gezegd dat ie na een week naar de politie zou gaan.

Dag erop kreeg ik een telefoontje van de eigenaar die het horloge goed kon beschrijven: lees merk, kleur etc. wist te vertellen. Dit had ik nl. niet aan de squashbaan verteld. Alleen een flink waardevol horloge gevonden.

Jongen wel erg blij… :slight_smile:

16 likes

Top…kijk en zo moet dat dus :thumbsup:

2 likes

Goeie echte namaak en naar buro 112 brengen dan weet je baas ook dat je je werk naar behoren doet, zoals zou moeten en ons niet lastig vallen. Mijn Bleitling is ook nooit teruggevonden.

1 like

Jaja, en dan rap naar MP zeker? :innocent:

Beste Adil,

Dit horloge is nep, het drukwerk op de wijzerplaat is te slecht voor woorden.
Maar hé, je rijdt in een wagen van je baas en daar is het horloge gevonden
dus ik zou het ding lekker op zijn bureau kwakken met daar bij de woorden;
Hij is echt, heb ik nagevraagd op HF.
Kan je lachen man!

3 likes

Waar slaat dit op? Wat heeft etniciteit in hemelsnaam hiermee te maken??

1 like

Helemaal niets @RobinH :wink: