Rolex give away door AVW op YT

Ik wil best een Rolex winnen, maar ik moet bekennen dat die chaiwala slippertjes van Jasper ook wel erg aanlokkelijk zijn als prijs. Zou ik ze kunnen rocken Han?

4 likes

Helaas, ik heb alle sociale media verlaten, ook instagram. Suc6 iedereen.

4 likes

Dat heb ik ook gedaan. Maar ik ben wel benieuwd hoe ze dat checken :wink: Mijn insta en youtube zijn niet gelinkt bijvoorbeeld.

2 likes

Die van mij ook niet …

1 like

Meh…de enige digitale sporen laat ik hier achter. Geen FB, Insta, Grindr, YT of Spotify account hier. Anyway, meer kans voor jullie en hopelijk gaat een forumlid er mee vandoor :slight_smile:

5 likes

Haha leugenaar.

Zekers.

5 likes

Beetje gekke vraag misschien, maar wordt de winnaar met naam en toenaam bekend gemaakt :thinking:

1 like

@AmsterdamVintageWatches, nogmaals topactie!

Kijk iedere keer weer of er weer een speciale DD voorbij komt :grin:

En zou inderdaad tof zijn als iemand hem hier wint. Zou wel een mooi duo vormen met mijn 16234.

3 likes

Gewoon even aan maken #allesvooreenrolex

2 likes

Ja je hoopt sws op iemand die apprecieert wat rond de pols komt he (HF’er…) Altijd jammer maar zoveel percent van de deelnemers zal uiteindelijk gwn die rolex willen en gwn omdat het een rolex is.

Jasper kan misschien nog een mooi filmpje kunnen maken bij de overdraging en los de winnaar onder tafel praten, voor hetzelfde geld weten ze niet eens welk model ze nu te pakken hebben :yum:

1 like

Volg avw al een poosje. Leuke actie. Heb alleen geen instagram dus meedoen wordt lastig denk ik.

1 like

Is toch zo aangemaakt

1 like

Je kan perfect instagram pakken en enkel volgen wat je zelf wil: als ik scroll zijn het enkel horloges en koersfietsen, top app! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ben juist altijd anti insta en snapchat meuk. Heb fb en dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg haha. Gaan het maar eens overwegen.

1 like

Insta is van fb

1 like

images

1 like

Iknow. Ben ook geen fb fan… wellicht denk ik er anders over als ik de rolex win🤗

1 like

Vergeet niet te vertellen dat je @AmsterdamVintageWatches een knappe vent vindt #nohomo en dat je al hun filmpjes al vanaf het begin kijkt en dat jij vooral daarom die Rolex verdient… :v:

Dat soort opmerkingen waarderen ze heel erg.

7 likes

Benieuwd hoeveel mensen er mee gaan doen. Ze zitten nu al op 5500 entries.

:joy:

1 like

Het zou AVW sieren als ze echt zouden weggeven zonder zo opzichtig volgers, abonnees en duimpjes te verzamelen.
Maar, ik zal wel weer een zuurpruim zijn.

2 likes