Rolex give away door AVW op YT

Ik neem aan dat een ieder hiervan reeds op de hoogte is, voor de zekerheid een linkje naar de video waarin @AmsterdamVintageWatches uitlegt hoe je een Rolex kan winnen.

Het zou toch fantastisch zijn dat een forumlid en dus een echte liefhebber deze prijs in de wacht sleept

https://youtu.be/bEzh_LwlTHI

13 likes

AWV en YT, natuurlijk, begrijp het ogenblikkelijk.:clown_face:

2 likes

Indeed & furthermore.

1 like

Sorry iets te hip, was vergeten dat hier ook senioren deelnemen

AVW staat voor @AmsterdamVintageWatches
YT staat voor Youtube

7 likes

ja joh, als iedereen zich inschrijft win ik nooit natuurlijk :joy:

7 likes

IC, Tx.

2 likes

Ik ga het niet winnen!

1 like

Jullie moeten die mannen eens volgen op instagram, wat die van berichtjes krijgen van jonge gastjes over die giveaway ongelofelijk kapot lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

JAAA! Een forummembers verdienen het!

28 likes

hahaha zijn van die lekkere stopwoordjes.

1 like

Toffe aktie, succes aan iedereen. Hoop toch stiekum wel dat ik het win, ultieme aanvulling voor mn 3 piece collectie (nu nog 2 piece) :smirk:

1 like

Jasper, welke wordt er verloot?

1 like

Moet ik nu de hele podcast doorploegen om te zien hoe ik mee kan doen? :grimacing::grimacing:

5 likes

Check de tekst onder het filmpje, daar staat de link en info.

Heb ook 3x het filmpje door gescrolled, bleek niet nodig

1 like

Dat werd in zijn vorige video uitgelegd :wink:

2 likes

Dat was de vraag niet. Ik mag Jasper, maar ik ga niet een uur en veertien minuten kijken naar twee jongens die op een stoel zitten en Heineken drinken. Ik ben het publiek niet :joy_cat:

7 likes

Rolex 1601 kan je winnen

2 likes

Jij hebt ook al een Rolex voor jou dus sowieso niet interessant:slight_smile:

2 likes

Maar ik heb mee gedaan aan de actie. Volgens mij de eerste keer dat ik op een youtube kanaal heb geabbonneerd met notificaties aan :sweat_smile: Fingers crossed. Maar de kans is helaas heel, heel klein.

2 likes

Vergeet insta niet

1 like