Door een aantal andere aankopen mag dit horloge naar een nieuw baasje toe, voorkeur gaat uit naar directe verkoop en geen ruil
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: 126710BLNR
Diameter: 40mm
Leeftijd: 02/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 20 december 2023
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald: ophalen heeft voorkeur(regio Gelderland), verzending op risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): horloge is gedragen, aantal krasjes/swirls op de clasp voor de rest in uitstekende staat ook zitten er nog een aantal stickers op het horloge zoals op de kroon van de sluiting
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 15.000
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Horloge is langer als 6 maanden in bezit en verkoop het voor een lagere prijs dan dat ik zelf heb betaalt.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Horloge ligt in de kluis, op aanvraag kunnen nog meer foto’s van het horloge gemaakt worden.