De inlay is volledig blauw in tegenstelling tot de zwarte/Pepsi/coke inlays. Wat is jullie idee hierover, dit moet toch wel bijna een aftermarket inlay zijn aangezien bij wat verdere Google zoektochten deze inlay zeer zeldzaam is…
Ik heb via google wat discussies op Rolexfora gelezen, over blueberries. En overal wordt de zeldzaamheid, en het feit, dat er veel fake’s/franken’s in omloop zijn benadrukt. Enige voorzichtigheid is dus wel geboden, heb je al contact gehad met clockwise?
Heb dezelfde discussies gelezen en vandaar ook mijn vraag. Origineel gaat het om een kleine partij gmt’s voor de Arabische luchtmacht. Die hadden een aangepaste dial met logo en deze bezel. Er zouden ook losse inlays naar dealers zijn gestuurd maar of dit dan een echte is weet je nooit zeker.
Ik heb clockwise een mail gestuurd maar vraag mij af of zij hier antwoord op kunnen geven. Er zitten wel papieren bij maar die geven naar mijn weten niet aan welke inlay erop zit.
Maar is niet mijn smaak. Dan liever n zwarte, of nog beter n
explorer 2.
+1!
Kende deze versie wel maar deze heeft mij nooit aangesproken, met de volledig blauwe bezel heb ik het idee dat er “iets mist” ik zie liever de Pepsi of zoals wing hierboven noemt.
Voor zover mij bekend is de 16700 alleen met Pepsi insert geleverd. Ik vind het er wel leuk uitzien maar de huidige insert is after market.
Volgens mij zijn alleen van de 1675 versies bekend met een volledig blauwe insert.
Mocht je overigens op zoek zijn naar een mooie GMT Master stuur me dan een PBtje, ik heb nl. nog een complete 16710 liggen met alles erop en eraan die ik misschien wel wil verkopen.