Rolex GMT II set compleet (nieuwe aanwinst)

Gisterenavond gearriveerd, de jubilee bracelet! Op eBay heb ik 'm te pakken gekregen, voor een zeer goede prijs (bijna te goed). Dan is het altijd even spannend of de koop wel goed is en geen kat in de zak blijkt. Maar gelukkig, de band ziet er prachtig uit, bijna niet gedragen duidelijk. Hij ziet er beter uit dan de originele Oysterlock die bij mijn GMT zat. Met 3 lunettes en 2 banden nu variatie-mogelijkheden genoeg! :slight_smile: Ik denk niet dat ik 'm zo heel veel zal dragen, vind de Oysterlock toch het mooist/rustigst, maar voor een gekke bui is dit perfect. :wink: En met de zwarte lunette vind ik het heel aardig staan:

Ik weet het nog niet hoor :)o vind de originele denk ik mooier staan hierbij.

Maar toch veel plezier met deze nieuwe band hij zit iedergeval heerlijk!

Die band staat prachtig bij het horloge.

Bram

Ik vind bij de sportmodellen de andere band mooier staan…

N hele mooie band. Maar ik geloof dat je zelf ook al n hele mooie band heb met je Rolex.
Persoonlijk vindt ik deze band meer passen bij n dress-watch. En dus minder bij de GMT.

Maar… misstaan doet het zeker niet.

Geniet ervan, het blijft echt n pr8tige klok.

Tony

Mooie combi! Leuk voor de variatie en het misstaat zeker niet, je kunt deze GMT ook zo standaard met deze band van Rolex kopen.

Ik vid het leuk, zeker voor een gekke bui :smiley:

he highstreet,
eerst dacht jee wat lelijk,…toen keek ik eens goed naar alle fotos en toen dacht ik eigelijk is het best gaaf!
hoewel de oysterlock wel perfect is voor dit horloge,…staat dit toch ook mooi hoor!

Ben een van de weinigen hier met een afwijkende smaak? Sorry, maar ik vind deze band uitermate lelijk in combinatie met een GMT… Mooi horloge en een mooi gemaakte band (voor bijv. een DJ) maken in dit geval naar mijn mening geen som die het geheel van de delen overtreft, hetgeen met een oysterband wel degelijk het geval is. Jammer, doodzonde…

Ciao!

Harm

Doodzonde valt wel mee Harm, het schijnt mogelijk te zijn om de band er door een professioneel horlogemaker weer af te halen! :slight_smile:

In dit geval zou ik er zelf al aan beginnen :smiley: …

O.k., o.k.:

en dan nu de jubilee bracelet erop :wink:

Ach, waarom niet, dit is tenslotte mijn jubilee-draadje :wink:

leuk! wordt een compleet ander horloge!

Highstreet, ik had nog niet gereageerd omdat ik mij niet de originele band voor de geest kon halen. Maar nu ik jouw foto’s onder elkaar zie neig ik ook naar de originele band.

Gerwin