Rolex GMT-Master 1675

Hoi,

Nu ik actief op zoek ben gegaan naar een mooie 1675 of 16750 vroeg ik me af wie hier op het forum eigenlijk in het bezit zijn van zo’n horloge en wat jullie bevindingen ermee zijn (en uiteraard graag foto’s:))

Groet,
Marc

Ik weet nog wel iemand en dat ben ik niet:D

Bommel heeft in ieder geval ook een vintage GMT, maar jij weet waarschijnlijk beter als ik welke referentie…

Malus65
http://www.flickr.com/photos/malus65/6858572701/]Horlogemeeting 2012-15
by [url=http://www.flickr.com/people/malus65/[/url], on Flickr

In ieder geval is zo’n GMT master voor mij toch een soort van grail aan het worden. Welk type weet ik nog niet, als -ie maar een datum met open 6 en 9 en apart verstelbare GMT wijzer én coke insert heeft(tu)
Een mooi spaardoel voor als ik 50 wordt:) Dat duurt nog jaaaaren gelukkig:)
Maar ben wel benieuwd wie zich hier meldt, want hier op het forum zie ik ze bijna nooit.

1 like

Leuke foto (tu)

De linker (1675) is helaas een tijdje geleden verkocht en de rechter (16700) is een ex van mij :wink:

Waarom wil je specifiek een 1675? Wat maakt dat model speciaal en hoe beviel die 16700?

malus65 Schreef:

Waarom wil je specifiek een 1675? Wat maakt dat
model speciaal en hoe beviel die 16700?

De 16700 beviel heel goed en was hardstikke leuk omdat je de bezels eenvoudig kon wisselen: pepsi, coke en zwart.

Deze keer wil ik echter iets meer vintage met een matte plaat en liefst een lekker patina, vandaar een 1675(0)(tu)

Nou Marc… vooruit met de geit! :slight_smile:

Eddy C. Schreef:

Nou Marc… vooruit met de geit! :slight_smile:

Nou vooruit :wink:

Na heel veel lezen, navraag op diverse forums en nog eens veel lezen, gisteren de stap gemaakt en mijn eerste echte vintage gekocht :slight_smile:

Heerlijk patina, zilveren datumschijf met open 6 en 9, engzins faded bezel. Wat wil een mens nog meer.

Ik ben er echt superblij mee!

Groet,

Marc

Geweldige klok! Daar zou ik ook intens blij van worden.

Je eerste vintage… en dan ook maar meteen de mooiste die er is! Wat een prachtexemplaar! Draag 'm in gezondheid (en als je er ooit van af wilt, hoor ik het graag!)

Menno

Zo daar wordt een mens stil van, prachtig (tu)
Van harte met deze aanwinst en heel erg veel plezier er mee/van gewenst!

mvg

Super! Geniet ervan!

Groet, Matthijs

Mooie kast man! Dit is toch best een oudje gezien de wijzerplaat?

Super mooi Marc, echt een prachtig exemplaar! Geniet ervan. Geen zonnetje buiten, wel een om je pols! :slight_smile:

Wat een knaller Marc(tu) Morgen bij de Rikketik om? Voor mij een reden om even langs te komen:)

malus65 Schreef:

Wat een knaller Marc(tu) Morgen bij de Rikketik
om? Voor mij een reden om even langs te komen:)

Dat is wel de bedoeling. Wil nl. kijken of ik er nog een nette jubilee band bij kan vinden (tu)

XXoF Schreef:

malus65 Schreef:


Wat een knaller Marc(tu) Morgen bij de Rikketik
om? Voor mij een reden om even langs te komen:)

Dat is wel de bedoeling. Wil nl. kijken of ik er
nog een nette jubilee band bij kan vinden (tu)

Hoe laat ben je er?

Zoals ergens anders al gezegd: erg mooi! Van harte!

Ik denk vanaf een uur of 11:00 tot ongeveer 14:00.

Groet,

Marc

Wat technische info: http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,3183

Mooie klok en echte vintage look.
Veel draagplezier.

Super, ik wordt steeds meer door het Rolex-virus aangestoken.