Rolex gmt master 2. ORGINEEL?

Klopt. Het is zijn vraagprijs, maar ik dacht zelf meer aan 6,5k. Ik ben al een middagje aan het Googlen, maar wordt er niet wijzer op. Ik denk dat de enigste oplossing is om het horloge open te maken. Of naar Gassan te brengen.

1 like

lijkt me teveel

Ik weet je verdere (horloge)achtergrond niet. Maar zorg dat je overwogen een dergelijke beslissing neemt. Voor die prijs is het in ieder geval geen kans waar je spijt van krijgt als je hem laat lopen.

1 like

Nieuw zonder doos/papieren. In dat geval sowieso even het serienummer checken bij o.a. stopheling.nl.
De foto’s zijn voor mij ook typische red flag foto’s. Op verschillende ondergronden/momenten onscherp genomen, slecht licht etc. etc. prijs is ook te hoog.

1 like

Om eerlijk te zijn vertrouw ik iemand niet die van 8.5k zakt naar 6.5k voor een moderne GMT. Maar als hij orgineel is, prima deal.

7 likes

Tikkie fout maar prachtig horloge! :smile:

2 likes

Nee joh, die is fantastisch. Alleen wel even een oysterband erop. :+1:

1 like

Aan de huidige nummering kun je geen jaartallen meer koppelen. 1997 is voor dit model sowieso een tikje ûh, onmogelijk… de 116713LN is er pas vanaf 2006. :wink:

2 likes

Nee.

7 likes

Gewoon het idee al dat een ‘kennis’ je mogelijk loopt te flessen voor een paar duizend euro…
Ik zou dit sowieso niet vertrouwen van die vage foto’s; ben ook absoluut geen expert, maar die print van ROLEX komt op mij wat grof en plomp over. Ook lijkt het gat in het kroontje mij een beetje klein.

1 like

Ik had de vraag bewust wat open gelaten, want als de U niet meer gebruikt zou worden, dan is dit inderdaad een fake gezien het introductiejaar :wink: maar nu blijft de vraag dus nog even open staan.

Het verhaal is nu nog te vaag en daarom zou ik afhaken. Maar we weten allemaal hoe moeilijk het is om rationeel over de hobby na te denken :wink:

Dat mag je denken, maar de intro van de 116713LN was toch echt Basel 2006. :sunglasses:

1 like

Had mijn reactie al weggehaald, je had gelijk :joy::roll_eyes:

1 like

Ik vertrouw em voor geen cent,…

Zie die afwerking van de Gmt wijzer.

2 likes

I :heart:️ Echt of nep topics.

14 likes

Wij allemaal :sunglasses:

1 like

Haha oké, we zijn eruit :smile:

4 likes

Doe eens even een mooie GMT aanbieden aan de TS dan?! Je hebt er vast nog wel eentje liggen! Dan is ‘het probleem’ meteen opgelost… :rofl:

1 like

Eentje uit 2005 dan hè :sunglasses:

1 like

Hahaha, ja ja… je hebt weer wat geleerd vanavond! :rofl: :joy:

1 like

Blijven leren. Belangrijk. :ok_hand:

1 like