Rolex gmt master 2. ORGINEEL?

Beste horloge liefhebbers.

Het punt is aangekomen dat ik een rolex ga aanschaffen. Ik heb een mooie Rolex aangeboden gekregen van een kennis. Ik vertrouw hem wel, maar het gaat om een hoop geld. Meten is weten :grin:.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen met de originaliteit van dit horloge? Ik ben een beetje huiverig, omdat er veel mee gesjoemeld wordt. Hieronder de foto’s.

Alvast bedankt

Hier kunnen we niet zo veel mee. Heb je de garantiekaart erbij? Checken wij wel of het in de rehaut gegraveerde serienummer overeenkomt.

Edit wat is de vraagprijs / waar gekocht etc?

1 like

Wil je het 100% zeker weten dan moet je naar de AD.
N00B kopieën zijn tegenwoordig zo goed.

1 like

Helaas niet. Alleen het horloge, ik ga er van de week wel mee naar Gassan. Bedankt voor je reactie!

Ok. Maar je kunt toch foto’s bij je verre kennis vragen? Dat zou je al een rit maar SC of Gassan besparen.

En sowieso een foto bij normaal licht. Hier zie je überhaupt niets op.

2 likes

Hoever ben je in het

Koop je een Rolex omdat er Rolex op staat of wil je een moderne two tone GMT-Master?

Is een 16753 of 16713 ook een kanshebber?

4 likes

Verre kennis. Ik vertrouw hem wel, maar het gaat om een hoop geld.
Dus je hebt geen vertrouwen ik je verre kennis?

Misschien wel in de kennis, maar niet in zijn kennis. :wink:

4 likes

garantie tot de deur maar ziet er origineel uit.

Mijn gevoel zegt wel dat wanneer de prijs niet heel erg goed is ik hem zou laten liggen.

Doos en papieren weg, lijkt niet heel veel liefde te hebben gehad. Weet niet wat er verder aan historie bekend is.

Maar het is een verre kennis :sunglasses:

1 like

Bekijk de gouden schakels eens van de zijkant.

Echt is massief. Meeste reps zijn plated en de duurdere wrapped. Is de zijkant staalkleurig dan moet je hem uit je kennissenkring gooien

1 like

wel goed voor gezorgd dat de stickers nog op de pcl’s zitten

6 likes

scherpe blik, complimenten :grin:

1 like

De prijs is 8,5k

Dat is nog niet echt een koopje. Maar met een volledige set en papieren een prima prijs.

Voor het horloge alleen echt niet.

2 likes

Wel stickers, geen doos en papieren? Apart…

3 likes

Voor dat geld kon je vorig jaar op het forum een exemplaar met doos en papieren kopen

2 likes

Voor dat geld kocht ik een jonge gebruikte BLNR😃

2 likes

Rolex gebruikt tegenwoordig een random serienummer, maar kunnen dat ook nog ‘oude’ letters zijn? Het serienummer dat ik op de foto’s zie begint met een U en horloges die met die letter starten zijn geleverd in 1997 aldus wat sites die ik heb geraadpleegd.

1 like