Rolex GMT-Master II 116710LN

Merk en model: Rolex 116710LN GMT-Master II
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024 Factuur en/of certificaat: Originele doos, tags, boekje en bezel protector. Geen pas!
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur ophalen, maar verzekerd verzenden kan (kosten en risico koper) .
Conditie (krassen, werking etc): Het uurwerk loopt strak en op tijd (zie foto timegrapher)en zou in juli 2024 nog onderhoud gehad hebben. Ik heb hiervan enkel een bewijsje van de waterdichtheid test.
Het horloge verkeerd in een nette gebruikte staat en heeft verspreid wel sporen van gebruik.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3186.

Vraagprijs: 9000 Euro. (Per bank of cash. Geen crypto of Paypal)

Eventuele inruil beperkt mogelijk (cash up is een optie).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

38 likes

Mogelijke opties voor inruil;

Rolex ref.
116613 LB en LN.
126613 LB en LN.
126334
1803
1675

Audemars Piguet
15703
15706
15710