Rolex GMT-Master II 16710 full-set

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop : Mijn zeer mooie Rolex GMT-Master II met SEL welke in perfecte staat verkeerd zowel technisch als optisch. Zelf aangekocht in 2022 bij Paul van Zeeland waar hij bij aflevering een volledige service heeft gehad, ik heb het horloge vorige maand naar de mannen Pontime gebracht om hem geheel technisch te laten checken en de kast en lugs te perfectioneren, bij de algehele controle bleek dat het uurwerk in perfecte staat verkeerde met een amplitude van 300+ waardoor service de komende jaren niet noodzakelijk was.

Het is een volledige set welke door eerste eigenaar in NL bij Martens aangeschaft is, bij de set zitten alle inlays : Pepsi, Coke en Zwart uiteraard origineel :wink:
Band is zeer strak en heeft alle schakels.

Merk en model: Rolex GMT-Master II 16710
Diameter: 40mm
Leeftijd: 05-12-2001
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01-02-2022
Factuur en/of certificaat: Komplete set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alle inlays Pepsi, Coke, Zwart
Verzendkosten of afgehaald in regio: Persoonlijke overdracht TL-2 en TL-3
Conditie (krassen, werking etc): perfecte staat
Soort uurwerk en kaliber: 3185
Vraagprijs: €12500,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

34 likes