Rolex GMT Master II

Beste horloge liefhebbers,

Ik ben van plan om binnenkort een Rolex GMT Master II aan te schaffen, is dit een goede keus? Is het horloge met eeuwigheidswaarde zoals wordt beweert. Wellicht heeft iemand van dit horloge? Ik ben benieuwd naar uw reactie’s.

Ciao , Emmanuel

Beste Emmanuel, voor de laatste 18 jaar heb ik een Rolex GMT-Master II gedragen. Dag in dag uit zelfs in de tuin of met het klussen aan de hobby auto. Hij ziet er nog perfect uit en zijn waarde is alleen maar gestegen. Hellaas is hij pas gestopt (na 18 jaar!!) en ben ik op zoek naar iemand die hem goed en betrouwbaar kan repareren. Sommige mensen vinden het model en beetje groot en opzichtig maar de twee tijden zijn ideaal.
Voor mij is er maar een model en dat is de GMT-Master II

Raconi

Hoi Emanuel
Is inderdaad een tijdloze klok.Over 20 jaar nog mooi.
Maar wat betreft eeuwigheidswaarde weet ik het nog niet
Groeten
JohnSr

Ik hoop dat hij van Jaap wel echt is, de site in duitsland bestaat ook al niet.:slight_smile:

Heb ook een gmt master gehad, prachtig horloge en tijdloos zoals bijna alle modellen van rolex.
Voor de waardevastheid kun je beter een submariner met datum kopen.
Ikzelf draag nu een seadweller en die gaat nooit meer weg.
Ik vind hem net iets mooier als de gmt en sub omdat hij wat dikker en zwaarder is, echt een prachtig horloge.

Waardevastheid ? Volgens mij maakt het niet zo veel uit.

Ik vind de GMT master II een paar leuke extra’s bieden, je hebt keus uit drie lunnete’s, die je kunt varieren en je kunt kiezen uit 2 verschillende banden. Zonder de originaliteit aan te tasten.

Tevens is de 2e + 3e tijdzone praktisch inzetbaar, zelfs als kompas !

Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.

Perfecte tool watch.