Rolex Gmt master opgeknapt!

Beste Forumleden,

Ik heb mn rolex (GMT master uit 1985) laten opknappen.
deze heb ik al vanaf 2001 en zat aardig onder de krassen
met name het glaasje en inleg, deze was van origine zwart maar
heb nu voor rood/blauw gekozen. ook is de kroon vervangen en heeft hij
een service beurt gehad. Heb m op jullie advies niet laten polijsten, wel zit er op de kast wat pitjes en krasjes en enige rek op de band. heb de doos en omdoos er ook nog bij, alleen kan ik de certifiaat niet meer vinden:s wel erg!!! maarjah
waarschijnlijk ooit tusssen oud papier beland.
Graag deel ik wat fotos met jullie

Mvg Donny

Mooi geworden hoor(tu) Deze bezel is wel lekker vrolijk!
Het voorjaar zit weer in de lucht, zullen we maar zeggen;)

WHau,
mooi Donny de rood blauwe bezel vind ik heel ook heel moooi.
gaaf ooit hoop ik ook op een dergelijk exemplaar

Bedankt voor de snelle reacties, leuk om op dit forum te zien wat mensen aan vintage horloges bezitten en opkappen echt ongelooflijk!!!

Mooie klok. Zelf zou ik kiezen voor de zwarte ipv pepsi bezel, die is iets rustiger.

Klopt Bert dat de zwarte bezel rustiger is, Had de ouwe bezel er nog even opgelegd vanmorgen en het is dan ook echt een totaal ander horloge, aangezien ik m al 10 jaar heb in het zwart dacht ik even een keer wat anders:D

Gr Donny

Erg mooi geworden. Ik vind de pepsi bezel veel mooier. Maar ja ik ben ook een enorme Magnum PI fan.

Die is zeker mooi geworden,en die pepsi vindt ik ook goed staan,
maaja smaken verschillen.

GR harb

Ja ja dat is leuk om te zien deze foto!!! precies dezelfde Stuur m gelijk door naar mn moeder vind ze vast vast wel leuk om Tom te zien.

Gr Donny

Helemaal fijn dat deze weer netjes is en ook goed om te lezen dat je hem niet gepolijst hebt.

Verder ben ik zelf er nog steeds niet uit of de Pepsi een horloge is voor mij, maar wellicht toch een keer doen.

Snap ik. Goede keuze om hem niet te laten polijsten trouwens. Het geeft het horloge karakter als je kunt zien dat hij gedragen is (tu)