Rolex gmt-master

LOL…

Je hebt gelijk, jammer dat ons landje zo is geworden.

Ik vind het wel jammer dat dit nu zo eindigt, iemand laat zijn nieuwe aanwinst zien en we krijgen weer zo’n imago discussie. Kunnen we beter off topic doen. Als het een gouden Patek Annual Calendar was geweest, was er niets aan de hand. Typisch Nederlands, toch iets negatiefs terugkaatsen. (Ben het dus eens met Jag).

groeten,

je bent wie je bent en probeer overal boven te staan dat is de boodschap . jouw harde euros zijn net zo goed als de euros van iemand die er anders uit ziet ,en juweliers moeten ook eens beseffen dat elk persoon die binnenstapt een klant kan worden.

ik denk dat je goed moet lezen ed jag is degene die een negatieve klank over dit topic laat gaan hij is toch degene die het verhaal gestart is

Erg mooi Coco, vooral door de combinatie met de groen accenten. En al was je 12, als je het geld er voor (over) hebt moet je kopen wat je leuk lijkt. Maar je lijkt me niet de persoon die zich druk maakt om jaloezie (want dat is het).

kan me volledig bij henrik aansluiten,gelukkig zijn er nog mensen die er anders over denken want het is en blijft een mooi horloge !

Ja, ik zie het, had het even snel doorgekeken, vandaar. Inhoudelijk ben ik het er niet mee oneens.

Wat een super aanwinst, gefeliciteerd, en geniet er vooral van.

Ruud

Leuk dat jullie mijn aanwinst zo mooi vindt.
Mijn vorige horloge was een gouden day date uit 2001 met een president band en ik zal je vertellen van de kenners die het horloge zien vinden het supermooi en wensen je er veel plezier mee en mensen die je zien vinden je een patser en zeggen dat het klokkie wel nep zal zijn.
Maar mensen die me kennen weten het ben op mijn 18 begonnen met een goud stalen yachtmaster ( midsize ) en heb mijn collectie in loop der jaren uitgebreidt met een daytona SS, de submariner ( jubileum versie met groene lunnete ) en een goud stalen gmt 2.
Ik heb ook in loop der jaren naar andere merken en horloges gekeken maar elke keer met een nieuwe aanschaf kom ik toch weer op rolex terug. ( Ik ben gek op het merk )

Het blijft ook erg persoonlijk gelukkig maar anders wordt het zo’n eenheidsworst in deze balkenende maatschappij…:D:D:D

Jaloezie?
Dit vat ik even niet Henrik?

Dat bedoel ik niet persoonlijk. Als je het niet mooi vindt dan is dat zo. Maar om mensen een stempel op te drukken omdat ze een bepaald merk of type horloge dragen… dat doe ik alleen bij neppers :smiley:

Ik heb niets gezegd over Coco (persoonlijk) maar om een open deur in te trappen.
Hij heeft zijn naam wel mee om dit soort klokken te dragen. (doordenker)
Hele dikke geinmodus aan.

Nepperds Henrik daar weet ik niets vanaf. :slight_smile:
Ik heb er weer 1tje gezien.

mooi horloge veel plezier ermee.
je kunt beter in zoiets moois investeren dan het in drank of iets anders omzetten.
veel draagplezier
gr oscar

Van harte ermee en ziet er super uit. Een gouden Rolex vind ik zelf ook altijd érg mooi.

Veel plezier erme. :smiley:

Dit vind ik een móóie Rolex: veel plezier ermee! Ik ben benieuwd naar een foto van je hele collectie.

Gefeliciteerd Coco! Heel erg mooi. Ik heb deze ook eens om de pols gehad en IRL helemaal een echt indrukwekkende klok. Je bent hiermee de eerste die ik zie op een nederlandstalig forum en je collectie klinkt prachtig. Door je enorm lange introtekst en verse registratie was wel mijn eerste idee dat wij hier genept werden. :wink:

Heel veel plezier ermee en leuk om eens een groepsfoto te zien van al dit moois.

Ik bedoelde niet naar jou noch Coco, gewoon algemeen.

…ik heb gisteren mijn eerste geelgouden Panerai Luminor Marina opgehaald!
Ik moet eerlijk zeggen heb het horloge vaker willen kopen maar was toch een beetje
bang voor negatieve reacties in mijn omgeving, een Panerai Luminor Marina is al geen
kleine klok maar al helemaal niet in een geelgouden uitvoering!

Moet mijn zonnebril op als ik er naar kijk :slight_smile:

In iedergeval coco, heel veel plezier met deze fantastische nieuwe aanwinst, deze staat
nu ook op mijn verlanglijstje!

Groeten Jörgen

Mag ik en stomme vraag stellen? Waar is die tweede wijzer voor? Andere tijdzone? Alarm? Mooi horloge trouwens. Ik zou 'm graag in staal willen hebben.

Rob