Rolex gmt-master

Ik heb hem vandaag opgehaald.

Super, gefeliciteerd en veel draagplezier,

groet

heeeeeeeeeeeeel mooi prachtig…

die dingen kosten een vermogen toch ?

mooie klok en staat ook mooi op je pols

veel plezier ermee , maar dat zal wel lukken

Mooie klok, is ie bi-color ?

Veel plezier ermee

Zeer mooie aankoop, veel draagplezier toegewenst.

Groet Peter

Nieuw gekocht.
Heeft een klap geld gekost maar hij is super mooi.

Kost wat maar dan heb je ook wat.
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

Super…De eerste die ik (afgezien van Basel) zie.

Ik vind deze groene accenten een stuk beter dan de Sub LV. Ook de nieuwe (grotere) indices staan erg goed. Ik zie nu pas dat de datumaanduiding ook in het groen is. Ik heb begrepen dat ook de lunette van ander materiaal is??

Het enige detail dat me minder kan bekoren is de herhaling van de naam Rolex aan de binnenkant.

Al met al een zeer fraai horloge… wees er trots op…

gr,
Hans Mennink

Goud is niet “mijn materiaal” maar ik vind het wel heel erg mooi. Die groen datum is toppie!

Zeer mooi horloge.
Ik vind de kleuren op de foto’s niet goed, zijn niet naturel, kan moeilijk uitmaken of het goud of staal is. :sunglasses:

In staal wa hij mooier geweest, goudkleurig vindt ik persoonlijk fout…:wink:
Verder wel een gave klok!

Ik vind het echt een prachtig horloge, dat goud met die groene accenten is helemaal super. Hij zit wel om een jonge pols zo te zien?

Ik ben 31.

Goede smaak voor je leeftijd.

Wat voor kleur goud is het?
Geel of roze?
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Met dit soort horloges/uitvoeringen heb je heel snel een een bepaald imago,vooral op die leeftijd.
Zelf een Omega Seamaster goud titanium gehad (ik was 37), in het begin zeer blij ,later ietsje veel minder.
Dat kwam door heel veel pech met de klok en ik zag wat voor types ermee liepen.
Ik werd daar niet vrolijk van, dat komt vnl dat ik heel snel in diezelfde hoek werd gezet.
Ik ben niet 1vd smalste en ik heb geen haar boven op het bolletje en een stoppelbaardje.
Geloof me dan MOET je wel fout zijn in Nederland. (hoezo stigmatisering en hokjesdenken?)
Omtrent mijn stoppelbaardje dat kan niet anders, ik heb een giga baardgroei,gevolg de boorden van mijn overhemden gingen zeer snel kapot,dan maar een stoppelbaardje (zacht)
Ook moet ik de kaalheid ergens mee compenseren. LOL.
Ik zal niet zo snel een Rolex,Omega,Breitling , Tag Heuer kopen.
Ik heb niets meer met dat soort horloges.
Maar het gekke is als ik sommige merken/modellen live zie dan kan ik van enkele modellen aardig opgewonden raken.
Positieve zin. :slight_smile: dan wel.

ik vind het een mooi horloge hoor je moet het horloge beoordelen en niet de gebruiker ervan.
het gaat in eerste instantie om het horloge wat getoond word en al die verhalen erom heen vind ik helemaal nergens op slaan.
en als je 31 bent lijkt me niks mis mee dat je een rolex koopt .heeft ook helemaal niet met leeftijd te maken als je er eerlijk aan bent gekomen dan is daar toch niks mis mee.dat jij negatieve ervaringen hebt gehad met een soort gelijk horloge zegt meer over jou jag. je weet toch hoe jezelf in elkaar zit en dan hoor je toch boven al die kritiek te staan

Je hebt het niet goed gelezen mijn beste.
Het was een combinatie van.
Ik had een en al pech met dat kreng dat was voor mij doorslaggevend.
Ik blijf bij mijn mening dat iemand van die leeftijd wel erg jong is voor een gouden Rolex.
Een korte toelichting, ik was in die tijd enorm aan het jobhoppen en neem van mij aan bij een sollicitatie tellen al die uiterlijke faktoren JUIST wel mee.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar de echte mensenwereld bestaat uit vooroordelen.
Ook is het frappant als je bij een Koe en Grapefruit binnen stapt dat bepaalde klanten met een bepaald voorkomen direkt worden aangesproken met je of jouw!
Of ze worden de zaak uitgekeken~, nog gezelliger.
Komt er een klant binnen strak in het pak met een glad voorkomen dan is het meteen U.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen over medeforummers die in een korte broek met gaten bij wijze van spreken met de nek werden aangekeken.
Jij zal wel weer een mening hebben maar het is helaas een feit dat uiterlijkheden heel vaak bepalend kunnen zijn in onze maatschappij.
Ik zou zeggen ga bij een multinational solliciteren met een gouden rolex om en een shabby pak en vergeet je stoppelbaardje niet.
Wat denk je,dat je wordt aangenomen als manager huppeldepup?

Vraag aan de gemiddelde Nederlander wat voor type mensen Rolex dragers zijn?
Nederlanders barsten van de vooroordelen, helaas maar waar.

Dit zegt niets over degene die zijn gouden rolex hier laat zien, laat dat duidelijk zijn!
Het is niets persoonlijks en ik wil hem absoluut niet neersabelen.

Je moet ook niet met je scheerapparaat over je boord gaan …!? geintje…

Ik begrijp wat je bedoelt, jammer is dat in Nederland.

groet,