Goedenavond, ik heb hier een oude Rolex 16710 liggen met een Pepsi en Coke bezel. Is aan de hand van de papieren of het serienummer te achterhalen met welke bezel deze oorspronkelijk is geleverd? Op de papieren staat enkel 16710, ik had een achtervoegsel BLRO verwacht indien het een Pepsi zou zijn, is dit juist? Heeft Coke geen achtervoegsel?
Op de Amerikaans geleverden staat het erbij op de papieren. Op sommige Italiaanse ook gezien.
16710A - Coke Bezel (red/black)
16710B - Pepsi Bezel (red/blue)
16710N - All Black Bezel
Werd toen ook al niet de afkorting blro gebruikt? Ik kan me namelijk herinneren dat op de gmt papieren of doos van de gmt master 2 die ik had de afkorting blro zag staan. Zodoende wist ik dat deze origineel met blro lunette geleverd was.
Edit: was oorspronkelijk geleverd in Schotland of Ierland meen ik.
Ik heb het horloge al lang niet meer in bezit, maar hebt moet ook nog ergens op de papieren of de doos gestaan hebben. Ik wist namelijk in eerste instantie niet wat blro betekende. Ik kocht hem met een zwarte lunette. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat hij dus origineel met de blro lunette geleverd was, doordat die afkorting ergens op te lezen was.