Rolex, hoe zit dat nu?

Thehaguedragon Schreef:

Die met lange voeten zou ik noooooit willen
hebben…:stuck_out_tongue:

Lange voeten is iets anders dan lange tenen :wink:

Ik heb de Short “F” versie gehad, die zou ik nooooooooooooooooit meer wegdoen maar twee dagen later zat ik met opa Wijnboer in de auto naar Nijmegen (of iets in die richting) om een long “F” op te halen… :smiley: M’n vriendin ontplofte destijds bijna van ergernis (:D:D:P Ik kon me er een heel klein beetje in inleven B)-

Overigens zie ik bij Speedy’s ook liever een lange “R” dan zo’n modern
kort R-tje :slight_smile:
Dit uiteraard met respect voor ieders collectie en met het bewustzijn dat niet iedereen mij hierin zal volgen B)-

Maar dit laatste even als offtopic…

Ik ben benieuwd wat de topic starter nu voor een plan gaat maken / uitvoeren?!

gr. Roel

gr. Roel

Kom kom Krabong, kon je deze foto niet meer vinden :slight_smile:

Short feet versus Long feet :slight_smile:

hans

Volgens mij heb ik de 16800 Sub Mariner met matte wijzerplaat nog in dit topic gemist;)
Saffier glas, nieuwe type uurwerk (3035), de oude matte wijzerplaat… en lange voeten:D

Een krijgertje zeker? ;):wink:

Nou en? :D:D:D

Niets, strontjaloers :)-D

hcptdg Schreef:

Een krijgertje zeker? ;):wink:

Een krijgertje & tevens een transit model…
Tsja… de een noemt het “het beste van twee werelden” maar voor mij persoonlijk is het niet willen kiezen. Het is of charmant, mat en plexi… of hardcore saffier en dus modern…

:D:D:D

Geintje Tom, de 16800 met matte plaat is een killer en hoort zeker in deze post thuis. Wellicht goed om aan te vullen dat de 16800 zowel met matte als met glossy plaat (T < 25) is uitgeleverd.

In de loop der tijd heeft Rolex bij service deze matte platen ook nog eens vervangen door moderne dus zo’n (prachtig) exemplaar dat jij hebt is toch relatief zeldzaam.

Gr. Roel

Leuk, die details. Zou er zeker op letten. Vind de short feet meer in lijn met de rest. Maar lettertype van long feet is ook weer erg apart…

Ik zou nog graag 1 van de laatste lichting Sea-Dwellers willen. Hebben die short of long? En hebben die nog een aparte serienummer?

marnix_moed Schreef:

Leuk, die details. Zou er zeker op letten. Vind de
short feet meer in lijn met de rest. Maar
lettertype van long feet is ook weer erg apart…

Ik zou nog graag 1 van de laatste lichting
Sea-Dwellers willen. Hebben die short of long? En
hebben die nog een aparte serienummer?

De laatste lichting betreft een V-serie, beide wijzerplaat varianten komen daarin voor. Overigens zijn er allerlei wilde speculaties dat de short feet op termijn een betere investering zou zijn vanwege de kleinere oplage.

M.b.t. die 16600 V-serie, er zijn er nog genoeg maar de prijzen zijn op korte tijd fors gestegen. En ik vraag me af of er nog ooit een correctie komt.

gr. Roel

Gr. Roel