Rolex horloge

En de herkomst van jouw foto ? :grin: :smile:

Dat 1970 klopt niet.

1 like

Dan weten we in ieder met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat DAT klopt :relaxed:

Klopt :smile:

Ik vind die uit '71 veel mooier eerlijk gezegd :smiley:

Doet me aan vroeger denken…aan oud Amsterdam, de Albert Cuyp markt… :smile: :joy:

Kom op… betere foto’s zou toch moeten lukken.

2 likes

Ok dan die bonnen met onderhoud en revisie… dan zou je enigzins moeten kunnen achterhalen wat de waarde is.
En welkom op dit forum :unamused:

1 like

Iedereen komt hier een eerste keer terecht.
Misschien is die erfenis wel het begin van een passionele hobby.

2 likes

@OP : kun je misschien aangeven wat er tussen de kastpootjes staat aan nummers? Dan wordt het duidelijk of het om een 1801 of een 6611 gaat.

Ben benieuwd :slight_smile:

We zijn geen taxatieforum.

Als je met info wil, dan raad ik je aan met veel betere foto’s te komen dan die foto die je stuurde. Liefst met alle toebehoren er bij.

Nope…maar als liefhebbers kunnen we best ‘leken’ een handje helpen…kleine moeite, en niemand verplicht je een topic als dit te lezen of erin te reageren…

Buiten dat lijkt me dit exemplaar best interessant…1971 zal het niet zijn, maar wellicht ouder…en daadwerkelijk Rolex…

3 likes

Eens, daarom vraag ik ook om meer een betere foto’s om toch wat over het horloge te kunnen zeggen. Los van waarde.

Op een behoorlijk onvriendelijke wijze. Waarom kunnen mensen toch gewoon een topic niet op negeren zetten als het ze niet bevalt. Mensen gedragen zich alsof het een eer is op dit forum te mogen komen. Iedereen, ook als iemand 1 keer post, is hier te gast. Niet meer.

4 likes

Gasten brengen meestal een cadeautje mee in de vorm van een paar lekkere foto’s. Dat is wat iedereen wil zien hier!

En maar katten en mopperen. Negeer dit onderwerp dan. Jij stelt de eisen niet, dat doet het forum reglement. . Misschien moet je die eens gaan lezen. Trouwens, het zijn jouw gasten niet

Het was niet negatief bedoeld hoor. Ik zei gewoon dat iedereen hier graag plaatjes ziet. Geen reden om zo aanvallend te doen.

Excuus dan. Ik raak helaas geërgerd door de onvriendelijke ontvangst van nieuwelingen. Ik dacht dat ook bij jou te zien, sorry dus. Is het nu gewoon zo moeilijk iemand vriendelijk tegemoet te treden als hij of zij op het forum komt?
Ik zal me wel bij de realiteit neerleggen.

6 likes

Ik snap die onvriendelijkheid van sommige leden ook niet. Het is soms echt storend en vermoeiend. het moet voor zo’n nieuweling ook niet leuk zijn om zo te worden ontvangen. Je kunt een nieuweling best vragen om betere foto’s of meer informatie, maar het gaat over de manier waarop dat wordt gevraagd: “C’est le ton qui fait la musique!” zei mijn opa altijd. Het zijn wel vaak dezelfde forumleden die onvriendelijk doen, zo valt mij op :relaxed:

4 likes

Zo bedoel ik het ook niet. Ik snap het alleen niet.

Als ik een bekende brommer heb en weet het model en jaartal en wil de waarde weten, dan meld ik me niet aan op een brommerforum maar google ik de prijzen. Dat gaat veel sneller.

Verder moet iedereen zelf weten wat ie doet natuurlijk, maar de OP heeft nog steeds geen prijs gekregen hier en inmiddels wel gegoogled denk ik.

Het valt mij op dat deze vragen altijd vergezeld gaan met de meest onduidelijke onscherpe donkere wazige foto’s met flitseffecten er op en er aan.
Alsjeblieft, zó moeilijk is het toch niet om enigszins fatsoenlijke foto’s te maken?

Beste topic starter, de meesten van ons helpen je graag. We vinden het hartstikke leuk om advies te geven over dit fraaie onderwerp. Maar dan moet je wel je best doen om goede info en duidelijke foto’s van het betreffende horloge te geven, ik weet zeker dat je dan goed af bent op dit mooie forum!

1 like