Mother Of Pearl…parelmoer (binnenzijde van een schelp)
Ik wist het overigens ook niet
Hieronder meer:
http://www.watchstyler.com/rolex-mother-of-pearl-mop-diamond-dials/
Vergelijkbaar met die gouden velgen onder een Subaru Impreza
[quote=“astonmartin, post:21, topic:133328”]
MOP
[/quote] Hmm…lijkt of ie een moab is tegengekomen…
Heb hier een 18K A-merk chrono binnen met afgebroken kroon. Wil je ook niet zien… Of horen, er rammelt ook het een en ander binnen… Ik vermeld het merk niet wegens privacy. 't Is een afkorting. Ik ga morgen eerst 's kijken of ik m’n fikken er aan wil branden.
Een gouden Speedy van de Organisation of Modern Extreme Grappling Artists?
Eu acho que tenho uma pista sobre qual você está se referindo
Ik zet mijn geld in op een Portuguese[quote=“Candide, post:26, topic:133328”]
Eu acho que tenho uma pista sobre qual você está se referindo
[/quote]
Ik dus ook.
Gis vrolijk verder heren. Tube is ook losgekomen uit de kast… Zit nog in de kroon… Duur geintje, waarbij ik bovendien niet aan de onderdelen kan komen. Op de Baai staan imitatie kronen aangeboden voor real-deal money, en ook als echt gepresenteerd.
Hot item zo te lezen.
Mijn slager heeft ook al glasschade:
https://www.ad.nl/amersfoort/vuurwerkbom-richt-ravage-aan-in-slagerij~ac0b0d99/
Een vrij lelijke Rolex. Als het goud is… Omsmelten voor de goudprijs een ideetje?
Ik ook niet. Hoeveel zou dat max kosten? 2000 euro ofzo? 750 voor een service, 250 voor een glaasje 1000 euro voor een wijzerplaat? Tov de waarde van zo’n daytona is dat natuurlijk een schijntje.
Dan ben ik toch weer erg blij met mijn G Shock
Ik word al ziek van een klein krasje op mijn horloge laat staan deze Rolex… maar ik zou hem wel laten repareren.
Lijkt me in geval van een Rolex nooit een goed idee voor wat betreft waardebehoud.
Heb het zelfde gehad met een Seiko 5 van zo’n 125 euro. De rotor was losgekomen, verder was er niks kapot… Voordeel van niet-saffier…
Inderdaad, gewoon die Rolex modden met hardlex:joy:
Inderdaad, een MOP plaat op geelgoud doet pijn aan de ogen, ongeacht het merk.