O oké dankjewel voor de informatie dan heb ik nog wel even te gaan
Hallo ronald 26mm presidental band die uitgerekt is kan je daar wat mee ?
Daar kan ik helaas niet mee helpen.
O dat is jammer weet jij toevallig of het uberhaupt wel kan? En gedaan wordt? Of heb ik vette pech
Hoe repareer je zulke beschadigde stukjes, soldeer je die op met goud of vervang je ze?
Ja hoor het kan, google is your friend.
Indien mogelijk heel voorzichtig vlak vijlen en hergebruiken.
Te ver versleten is vervangen voor originele die ik dan weer roof uit schroefschakeltjes.
15+ stuks vervang je er gemiddeld wel.
Alsnog bedankt
Na een hele lange stilte is er weer wat beweging gekomen.
President 5 digit restaureren is gelukt!
En de extra toevoeging van een goudbus in de centerlink maakt de band ook nog eens sterker/zwaarder/minder rek gevoelig!
Dit was mijn eigen band, de eerste proto.
Veel vallen en opstaan.
Als ik een eerste opdracht zou aannemen maak ik er een mooi topic van.
Echt gaaf Ronald! Lang lopen dubben of ik deze van je zou overnemen, uiteindelijk gekozen voor de Jubilee vanwege de staat en omdat ‘ie wat beter past bij een DJ.
Maar deze president ziet er weer spik en span uit, als iemand hem oppikt voor zijn DD heeft diegene een ontzettend goede deal te pakken
Chapeau!
super strak resultaat zeg
HE’S BACK!!
Nooit ècht weg geweest, maar wel een lange tijd rust gehouden.
Still going strong
Super om dit te lezen en wat een resultaat echt schitterend
Weer lekker bezig zie ik! Met dit soort werk zal de tijd wel voorbij vliegen denk ik👍🏻
Wowww prachtig werk. Ik ben net begonnen met de opleiding horloge maker. Hoop dat mij dit ook ooit gaat lukken.
Dag @Ronald
Ik ben sinds kort trots eigenaar van een Rolex Datejust 36. Echter zit er wat rek op de band en was benieuwd of jij dit probleem kan verhelpen?