Rolex Land-Dweller

Ik doe het gewoon, plaats gewoon een gezocht Land-Dweller ad hier. You never know,

1 like

Zolang er zelfs op C24 geen enkele aangeboden wordt kun je wel aannemen dat er nog geen exemplaren uitgeleverd zijn.

2 likes

Zijn wel al uitgeleverd, we hebben de eerste ook al verkocht. Maar de premium? Die is echt krankzinnig nu… 45k voor de 36mm ‘instapper’ die list 14.5 kost. Als je snel van je centen af moet, nu kopen. Anders gewoon rustig wachten

7 likes

Wel bijzonder dat er werkelijk in geen enkele uithoek op het hele internet een exemplaar te vinden is dan?

1 like

Online ben ik ze ook nog niet tegen gekomen. Vraag me ook af of ze al zijn uitgeleverd.

Lol.

Dat is ondertussen 222 geld. :rofl:

1 like

Die dingen worden eerst onderhands verkocht naar goede relaties. En die verkopen ze eerst aan de mensen die ‘de eerste willen hebben’ en geen f#ck om geld geven.

1 like

En wees eerlijk die is ook nog mooier dan een ‘hoekige’ date just :sweat_smile:

Now you know.

3 likes

Exact dit dus. Krankzinnig veel geld, maar sommige mensen willen zeggen dat ze een van de eersten zijn. Iets met een grote pielemuis, denk ik. Want een weldenkend mens wacht gewoon rustig totdat de markt stabiliseert.

4 likes

Laten we wel wezen, de komende jaren gaat die LD gewoon met premium.

Dus dat stabiliseren gaat of nooit gebeuren of duurt heel lang.

Of je bedoelt met stabilisatie ‘altijd premie’ :grin:

Oei dat is niet zo aardig richting @Roly :sweat_smile:

2 likes

Zeker; en niet zo’n beetje ook. Andere klasse ook imho.

1 like

Hoe kan dat nou!? Iedereen op HF kraakt het horloge af! :joy:

Misschien worden we niet serieus genomen door de echte kenners?:thinking:

1 like

Nou, als je als eerste wilt zijn, betaal je gewoon. Net als de Sprite en al die andere hypes. Een half jaar wachten loont, scheelt je op de premium. Maar eens: premium blijft altijd.

3 likes

Ben wel wat gewend hoor. Ik vind het gewoon een mooie horloge en ik wacht rustig af. heb er genoeg om van te genieten.

1 like

Ik ben dan nu wel oprecht benieuwd;

Wat ben je bereid om te betalen voor een Land-Dweller?
Gewoon voor de beeldvorming. Echt bereid om er 40K voor af te tikken?

1 like

Titanium YM was hetzelfde verhaal. Begon tussen de 40 en 50, nu gestabiliseerd rond de 25.

Mijn AD blijft volhouden dat ze nauwelijks uitgeleverd worden, maar op C24 worden er wekelijks exemplaren van Nederlandse komaf toegevoegd door GD‘s :joy:

2 likes

Dat ligt er maar aan of ik het verantwoord vind. Vooralsnog ga ik geen 45k betalen voor een 15k watch.

1 like

Van een Nederlandse AD of een Nederlandse grijze dealert.

Want ik weet niet hoe jij zo snel ziet dat die Nederlands geleverd is.

Omdat het Nederlandse GD‘s zijn en die vermelden dat het door een Nederlandse AD is geleverd in de advertentietekst. Onder andere Kramer verkoopt er behoorlijk wat.

Oh ja en Watchdeals. Voor degenen die dat nog niet weet: dat is gewoon onderdeel van schaap en citroen. :rofl:

2 likes