Deze rolex leopard heeft een adviesprijs van $ 48.500,- maar hij is blijkbaar zo gewild dat je er minimaal toch $ 51.300,- voor moet neertellen in de US.
met een echt luipaard bandje en 3 verschillende kleuren diamanten, is het echt iets voor op safari.
VRESELIJK, VERSCHRIKKELIJK etc. etc. lelijk!
Waarschijnlijk speciaal ontwikkeld voor een of andere warlord in Somalië of zo. Idi Amin (Oeganda) zou er vast eentje in z’n collectie hebben gehad.
blijkbaar ontworpen door Rolex met de gedachte --slechte smaak en veel geld gaan vaak samen–een zakje reservediamantjes lijkt me wel handig,die kleine blauwe diamantjes raak je zo maar kwijt op safari.
Marley, onze vriend watchscollector biedt in ieder geval niets meer te koop aan,maar ebay heeft alleen wat valse Feedbacks verwijderd.
Jullie bekijken dat horloge volledig verkeerd.
Je moet je een mooie sensuele enz enz… vrouw voorstellen, uitdagend en met zulk horloge. Dan is dat direct een mooi horloge
Freddy: in eerste instantie dacht ik ook: ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo’n ding om mijn pols!
Maar jiij plaatst alles weer helemaal in 't juiste perspektief: wat een enorm opwindend klokje!