Rolex met Omega trekjes?

Net even hun site bekeken en kan sommige modellen wel waarderen, zeker de Spike lee versie. Smaak is persoonlijk en vindt de daytona vannRolex nog altijd een miskleun. En over aftermarket gesproken, Rolex is ook niet vies van het toevoegen van tientallen vieze glimmende steentjes

Niet zo heel erg mooi

Geen van tweeen. Typisch gevalletje mwoah. Ik heb er geen emotie bij, tot ik de prijs ontwaar. :slight_smile:

Ik vind het eerder een Seiko SLA027J kopie :wink:

2 likes

Maar als je een ander topic ziet, dan blijkt dat je met iets Aziatisch om je pols je toch dood moet schamen?!

Het ding heeft een naam, lees ik net: ‘Submariner Rough Matt Diver’. Oplage 26 stuks, prijskaartje €18.260, -…

1 like

Dat bijna automatische gebruik van “peperduur” wordt wel wat storend bij dit soort Gooise adolescenten-gerichte lectuur.

1 like

ik vind het qua design helemaal niks.
Daarbij met 18 ruggen schandalig duur voor een stalen sporthorloge.

Die Rolex uit beginpost??
DOEN!

(maar ja, nou ben ik ook wel een Omega liefhebber)

Is wel een uitspraak van een “1%’er” als dit niet peperduur voor je is… :grimacing:

Het gaat me om het woord zelf. Dzjeez. :roll_eyes:

Ik verdien dat bedrag in een half jaar ongeveer.

1 like

Aha! Trek ik m’n opmerking in :smile:

Beter dan deze in ieder geval: http://www.discoverprohunter.com/en/collection/index.php#submariner

Las het ook vanmorgen op die FHM site, daar kreeg ik echt de indruk dat die direct zo uit de Rolex fabriek kwam. Kon ‘t natuurlijk wel weten dat dat flauwekul moest zijn…

Spuug- en spuug- en spuuglilluk

1 like

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like