Rolex met Omega trekjes?

Ik kwam net deze tegen bij Artisans de Geneva
Ik vond de kleur samenstelling wel wat van de omega gmt 600 weg hebben
Abomination of Instant Buy?

…barst maar los…

2 likes

Enorme hekel aan dit soort ellende.

Doet me denken aan lieden die met allerlei foute elementen hun Honda oppimpen. Van vout naar vouter…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarmee ik overigens Rolex niet direct met Honda wil vergelijken.

2 likes

Tja. Deze doet me inderdaad ook denken aan de designmatige miskleunen van Omega.
Misschien dat ‘ie in het echt mooier is, maar dit lijkt inderdaad niet best. Daarentegen gaat hij waarschijnlijk onvindbaar zijn voor de gewone man en is het over vijf jaar een culthorloge waar mensen héél veel geld voor neerleggen. Mijn voorspelling.

5 likes

…en vinden we hem tegen die tijd ineens met z’n allen wél mooi :joy:

7 likes

Precies :smile:

:nauseated_face::face_vomiting:

En zeldzaam tegen die tijd, dus $$$

Zaken als de PloProf zijn natuurlijk niet alleen zo zeldzaam omdat ze duur waren. Ze waren (en zijn!) ook lomp en lelijk.

2 likes

Goed voorbeeld, want ik vind die inmiddels dus oprecht prachtig in z’n lelijkheid.

6 likes

Aftermarket gerommel. Het was niets, is niets en wordt niets. Of dat je wat extra ridders op De Nachtwacht schildert.

1 like

Ooooh wacht even. Het is geen origineel model dat zo van de band komt rollen, maar een ordinaire mod? (Ik heb het artikel niet gelezen)

Nee niet van rolex uit :slight_smile: Komt van die artisans zelf!

Sommigen willen uitsteken uit de hoop, maar doe mij persoonlijk maar één uit de hoop.

1 like

In dat geval is het niks en blijft het niks. :wink:

3 likes

Rolex zal zich gelukkig niet zo snel ontpoppen als modemerk zoals Omega dat de laatste jaren doet.
Jammer dat er nooit een echt mooi duik icoon van omega is geweest. De ploprof is imo niet om aan te gluren. Wel een imposant model vind ik het.

Overigens heb ik hn het verleden wel 2 seamasters gehad.

Ja maar die gouden rotor…

9 likes

Heeft de iconische status toch niet echt gehaald.

Dan hebben wij denk ik een andere definitie van iconisch.

2 likes

Waarschijnlijk bedoel ik meer een cultstatus. Daar ontbreekt het aan bij dat model. De speedmaster heeft dat wel bijvoorbeeld.
Bovenstaande vind ik overigens wel 100 keer mooier dan een speedmaster.

Geen porem, nu niet en over vijf jaar nog steeds niet. :nauseated_face:

1 like

Nope, nope, nope.

1 like