Wegens andere keuzes in het leven te koop deze weinig aangeboden Milgauss (en niet te ruil). Hoop maar dat ik er geen spijt van ga krijgen…
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop : Rolex Milgauss Z-blue 116400gv-0002
Merk en model: Rolex Milgauss
Diameter: 40mm
Leeftijd: februari 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2022 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Ja, full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja alles wat origineel bij het horloge geleverd wordt
Verzendkosten of afgehaald: afspreken op veilige locatie, thuis of hotel, en bij voorkeur aan leden die langer lid/actief zijn op het forum.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer spaarzaam alleen in huis af en toe gepast (denk zelfs maar 1 keer in huis een dagje om de pols, dus in uitstekende conditie; kortom nagenoeg nieuw uit 2022. De foto’s vertekenen nogal doordat deze nogal shiny is en daardoor meer haarlijntjes lijkt de bevatten dan in werkelijkheid. Lastig op de foto te zetten, bijzonder om de pols!
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 3131
Vraagprijs: 11.500 euro.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).