Nu vind ik de prijs voor dit horloge wat in nieuwstaat schijnt te zijn,
aan de lage kant, vooral als je ziet wat er normaal gesproken gevraagd
wordt voor dit model, toch snel tegen de € 2000,00 of € 2200,00.
Zit hier een adder onder het gras en kent iemand deze persoon,
moet je uberhaubt een Rolex op MP kopen, ondanks de grote prijs verschillen
met de juwelier.
Er wordt nooit 2K 2.2k gevraagd voor een goud stalen datejust, zonder doos en papieren uit 1978…
Deze vraagprijs lijkt me dan ook redelijk.
Moet je een Rolex op marktplaats kopen, vraag je? Jij moet natuuurlijk niets… Realiseer je dat er veel rommel op de markt is en dat je zonder kennis beter bij een betrouwbare handelaar kunt kopen.
Je ontdekt de fakes overigens aan de typografie van “Datejust”.
Als je hem wil kopen, ga dan vóór de aankoop met de verkoper en het horloge naar een geautoriseerde Rolex dealer en laat het horloge op echtheid controleren.
Laat dit, indien mogelijk, schriftelijk vastleggen en betaal zelf de kosten, of deel ze met de verkoper als deze er mee akkoord gaat.
Wil de verkoper niet aan een dergelijke actie meewerken, dan moet je je afvragen of het wel zuivere koffie is.
Bedankt voor de informatie, had een mail gestuurd.
Het horloge was volgens verkoper 1,5 geleden bij Heetman gekocht voor € 2800,00.
Maar service papieren zijn er niet. Ik heb verder dit antwoord gekregen, kent iemand deze verkoper? De prijs blijft natuurlijk wel aantrekkelijk.
Alle keuringen zijn toegestaan! Kan ook meer foto’s sturen van o.a. nummers. Waar ben je eigenlijk huiverig voor? nep, bouwpakket, gestolen, gaar?
Ze staan idd voor veel meer te koop, maar de vraag is of ze ook verkocht worden!
Henrik van www.subgmt.com heeft er een complete set te koop voor 1999 en het is een super kerel.
Er zijn juweliers die van mij kopen en dan voor het dubbele verkopen. En geloof me, die controleren niets en kijken nergens naar. Ze zetten hem zo in de etalage of op internet… Dat vertrouw ik dan weer niet.