Rolex niet innovatief? Haha think again!

Enough said. Most innovative watch brand in the history of watchmaking. Punt.

4 likes

Zeker! Meer dan genoeg! :nauseated_face:

Slecht moment voor Rolex topic nummer 1546…

8 likes

Man man… alweer?..
Ik ben een fan, maar zelfs ik word er nu echt moe van…

8 likes

In vergelijking met Seiko niet.:face_with_hand_over_mouth:

moet verder ook nog het filmpje zien :grimacing:

3 likes

Most irritating oneliners of this world

9 likes

Blablablablablablablablablabla…

Pff…

Next!

13 likes

:joy:

Je had aandrang tot het maken van een topic wat een beetje aanvoelde alsof je moest poepen?

5 likes

Hé, wat leuk, eindelijk weer een Rolex draadje…:roll_eyes:

5 likes

Ik heb hem even in de categorie horlogefilmpjes gezet, ik kan het namelijk niet in de prullenbak gooien :joy:

3 likes

Rolex had Amerikaans moeten zijn. Ze claimen god jan en van alles uitgevonden te hebben, maar het blijkt altijd zo te zijn dat ze bestaande ideeën gewoon op een iets andere manier deden, ronduit aan geschiedvervalsing doen of gewoon totaal nieuwe handelsnamen voor de same old shit verzinnen.

Eerste waterdichte horloge my ass. Eerste duikhorloge my ass, en eerste datumcomplicatie my ass. En dan noem ik het gelul over everrose, staal en silicium niet eens.

Zo. Dat krijg je er van als je een filmpje van een handelaar in WC Eend waarin WC Eend als beste uit de bus komt als ultieme waarheid presenteert.

Punt. :thinking::roll_eyes::innocent::innocent:

17 likes

Dit werd ook al in een ander R topic aangehaald en ook dat wilsdorf een geniale marketing man was.
Daarom doet gebakken lucht waar men veel geld voor wil hebben mij niets. Ik moet het mooi vinden en de prijs moet reëel zijn. Leeftijd van een merk, lees historie doen mij weinig. En wie zegt dat het klopt?

2 likes

Jij bent de aangewezen man om dit topic te vervuilen met foto’s van een veel geiniger duukert, trouwens. Zowel je huidige duukert als die grutte PAM van weleer.

1 like

Mag dit ook?

Sorry TS maar genoeg is genoeg…:hugs:

7 likes

Hé, die zie je niet vaak. Dan mag het altijd, ook al zijn Speedy’s m’n ding niet. :+1::thinking:

1 like

Put your hands up for rolexxxx, put your hands uuuuuuupppppp :metal:

En dooooorrrrrrr :sweat_smile:

Heb inmiddels dit filmpje gekeken. Het toont niet echt aan hoe innovatief Rolex is. Wel wat leuke feitjes over haar historie overigens.

1 like

Ik begin er onderhand een hekel aan te krijgen ze gooien je dood met de Rolex topics.
Misschien tijd voor een Rolex pauze of ga gezellig op een Rolex forum buurten.

8 likes

rolex

Zo waar. Tot 1960 dan, daarna niet meer.
Geen zin meer ook in deze sh*t.

Tip: pak een leeg papier en een pen. Gooi Google open en noteer ALLE Rolex innovaties na 1960 (of neem 1970, afgelopen halve eeuw dus)
Veel succes !
Duurt niet lang hoor, want het is een heel kort lijstje.
Tip 2: vergelijk de lijst van Tip 1 even met de innovatieve ontwikkelingen bij bv. Seiko.
Tip 3: Start dan pas een topic met uitspraken en conclusies in deze…

uiteindelijk wil je toch een Credor