Rolex nieuwe modellen voor Baselworld 2016

.

en meer! … :smile:

E-boek hier: -> E-boek

7 likes

Whut??!! Is het echt waar, SS Daytona met Cerachrom bezel??

Dank voor het delen. Mooi spul :heart_eyes:

1 like

Nee, die andere zijn wel echt… :wink:

Leuke, dank voor het delen!

1 like

Gelukkig maar. Die anderen zijn leuk, maar SS Daytona Cerachrome had ik echt niet verwacht, ga 'm zaterdag in real life bewonderen…

1 like

Wow, ik ben diep.onder de indruk vd nieuwe Explorer. De cijfers geven nu eindelijk weer licht. Maar bovenal met het vergroten/verlengen vd wijzers vind ik em weer in balans, naast het eigentijdse formaat vd kast. Wat mij betreft een topper!

Super mooie daytona… Maar man man man wat slaan ze de plank mis bij die Air-King zeg…

1 like

Ik vind er hele mooie modellen bij zitten. Alles met diamantjes mag er dan wel weer uit wat mij betreft, maar ik snap dat er een doelgroep (vrouwen) is die dit prachtig zullen vinden. Ben erg benieuwd hoe jullie tegen de nieuwe Air King aankijken. Ik vind hem echt ff anders en zeker wel wat hebben, maar ik denk dat de meningen hierover sterk verdeeld zullen zijn. De Day Dates en de Cellini’s vind ik ook prachtig!

Dat ik die Explorer enorm verbeterd vind heb ik elders al gezegd. Maar Rolex. Soms…

http://images.ok.co.uk/1435852930_kim-kardashian-contouring-clown-contouring.jpg

4 likes

Hopelijk komt er eens een 44mm submariner of gmt master

Gaat echt nooit gebeuren.

Gaat gelukkig nooit gebeuren. Ze zijn bij rolex gelukkig een aantal groter geworden modellen weer kleiner aan het maken.
Die modellen met steentjes zijn niet bedoeld voor de westerse markt.

Jammer dat ze Alleen maar voor de kleinere pols blijven maken. Hoeven mij betreft echt geen grote modeklokken te worden maar wel jammer want als je een beetje meer pols hebt staat 40 mm echt voor geen porum.

Er zijn genoeg andere merken om naar uit te wijken. Daarnaast hebben ze natuurlijk wel war grotere modellen zoals ze deepsea en de ym2.
Een moderne sub draagt trouwens een stuk groter dan de 40mm die hij werkelijk is.

Dat is eigenlijk een beetje hetzelfde als zeggen dat 36mm horloges op een normale pols niet staan.

40mm kan prima op een brede pols, het is voor jou waarschijnlijk alleen wennen omdat je veel grotere horloges gewend bent.

1 like

Ik ben nieuwsgierig naar je pols omtrek. Is die inderdaad extreem? Of is het een kwestie van wennen?

Dan heb je wel een heel extreem grote pols…

Pfffff,… De Daytona… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

21 cm pols omgeveer maar daarbij bijna 2m lang en zeker niet smal uitgevallen ( gelukkig ook niet te zwaar o.i.d.)
Ben inderdaad gewend aan iets grotere diameters maar heb de expl 2 en de deepsea gehad en toch net niet. De deepsea kwam in de buurt maar is net te hoog en het bandje is te smal in verhouding.
Sommigen met een smallere pols staat Dan zon 40 mm horloge echt prachtig of iemand die nog Wat kleiner is een 36mm horloge als de verhouding maar Wat klopt. Voor mij jammer want vindt dat rolex best een pair mooie modelled heeft