Rolex of AP?

Kwam dit filmpje tegen op mijn tijdlijn. Lastige keuze, Rolex of Audemars Piquet! Die AP op dit filmpje heeft wel een betere afwerking, niet?!

  • Rolex
  • Audemars Piquet

0 stemmers

2 likes

sorry, maar ik val hier in totaal niet verliefd op :expressionless:
op geen enkel van de twee :smirk:
dus ook geen stem van mij :rofl:

2 likes

Tjah dat is ook nog mogelijk! :joy::joy::joy:

1 like

Afwerking van de AP valt wat tegen, de nep schroefjes op de voorzijde zitten niet perfect in de uitsparingen, dus dan maar de submariner ondanks de prijs.

groetjes Lenno

2 likes

Zonder enige aarzeling de AP :sunglasses:

Niet perfect? Kijk jij wel goed uit je ogen? Geen idee waar jij het over hebt.

Beter kijken😉

1 like

image

1 like

Daar kan een vork tussen🤪

5 likes

Vind ze ook niet zo netjes zitten, maar 't zijn geen nepschroefjes…

1 like

Ben ik de enige die een verschrikkelijk slecht afgewerkte AP wijzerplaat zie? Dat wafel patroon lijkt niet scherp en consequent. De uitsparingen voor het logo en de tekst op de plaat vind ik ook maar weinig verfijnd ogen.
Schroefjes niet recht. :expressionless:
Mijn euro’s zouden dan naar die degelijke, maar mooi afgewerkte Rolex gaan.

1 like

Mmm, de AP; staat toch hoger qua status in het criminele wereldje… Minder kans overvallen te worden :wink:!

1 like

Ik vind dat wafel patroon op die AP maar niks. Het ziet er voor mij erg goedkoop uit.

1 like

Dat lijkt mij optisch bedrog. Op andere beelden lijken ze gewoon prima te zitten.

Ik heb op AP gestemd, die is veel spannender en heeft een mooiere afwerking. Die Rolex is erg basic.

Mooiere afwerking weet ik niet… de Rolex is idd basic en daarom op die gestemd :open_mouth:

2 likes

Dat kan. Ik val zelf nu eenmaal op horloges die meer opvallen merk ik. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Staan gewoon scheef op je Ap …
Mijn Ocd wijzer slaat over momenteel :see_no_evil:

3 likes

Er zijn blijkbaar meer mensen die volgens jou niet goed uit hun ogen kijken; :wink:

Afwerking van de AP valt wat tegen, de schroefjes op de voorzijde zitten niet perfect in de uitsparingen

Beter kijken
Daar kan een vork tussen

Vind ze ook niet zo netjes zitten

Ben ik de enige die een verschrikkelijk slecht afgewerkte AP wijzerplaat zie? Dat wafel patroon lijkt niet scherp en consequent. De uitsparingen voor het logo en de tekst op de plaat vind ik ook maar weinig verfijnd ogen.
Schroefjes niet recht.

Ik vind dat wafel patroon op die AP maar niks. Het ziet er voor mij erg goedkoop uit.

Mooiere afwerking weet ik niet

Staan gewoon scheef op je Ap
Mijn Ocd wijzer slaat over momenteel

Ik vond zelf de afwerking nogal ruw ogen. Zoals door anderen aangegeven onder andere de schroefjes en de wijzerplaat, maar verder ook de minutenwijzer en ik zie enkele deukjes en vegen/krasjes op de kast. Mijn eerste indruk was dat het hier niet kan gaan om een nieuw exemplaar net uit de winkel maar een horloge met een actief verleden.

Als het hier wel zou gaan om een gloednieuw/jong licht gebruikt exemplaar dan vind ik de afwerking niet top.

2 likes