Hallo,
Ik wil graag een Rolex of Breitling aanschaffen, maar weet nog niet precies welke ik ga kiezen. Als ik voor de Rolex ga dan kies ik waarschijnlijk de Submariner Date. Iemand meer info over ervaringen met Breitling? service etc.
Hallo,
Ik wil graag een Rolex of Breitling aanschaffen, maar weet nog niet precies welke ik ga kiezen. Als ik voor de Rolex ga dan kies ik waarschijnlijk de Submariner Date. Iemand meer info over ervaringen met Breitling? service etc.
Dat is toch geen vergelijk… :)o
Koop een Rolex, mooier, degelijker, waardevaster. De sub is al helemaal een icoon en perfect om dagelijks te dragen.
Zo’n veertig jaar geleden wisten maar weinigen wat een Breitling was. Ik heb er toen (kort) een gehad toen ik nog vloog, maar hem vrij snel weer weg gedaan, onder andere omdat het een manchettenvreter was. Hij kostte toen ook relatief weinig. Sinds een aantal jaren is de hype er omheen blijven groeien, grotendeels door de uitgebreide reclame in de glossy tijdschriften…
hahah ok duidelijke feedback 2 - 0 voor Rolex
3-0 :)o
Maak er maar 4-0 van!
Gr,
Ron.
6-0 eerste set is gespeeld
7-0, wordt een leuk potje zo!
Die Rolex gaat met een monsterzege winnen.
8-0 dan maar…
hahaha ok wedstrijd gestaakt wegens een té zwakke tegenstander bedankt voor de info mannen
Misschien wel een alternatief: een mooie Tudor Sub, zoals deze:
http://www.chrono24.nl/tudor/submariner--id1909181.htm
of deze als je van kleur houdt:)
Goede investering ook nog want de prijzen zijn behoorlijk aan het stijgen…
9-0 in de extra tijd, maar je zou evt ook Panerai kunnen overwegen.
Ongeveer zelfde prijssegment, reputatie en waardevastheid als Rolex.
Groet,
Marc