Ja…die had ik vorige week even om. Dat was ff een shock hoe mooi dat stond. Nooit gedacht .
Het is natuurlijk wel een totaal ander horloge dan Rolex hè. …dus ook niet te vergelijken. Gewoon n kwestie van smaak.
Ik heb zelf weinig met Rolex, omdat de meeste modellen mij niet kunnen bekoren, zo simpel is het. Een sub is prima, maar erg duur voor een " gewone " zwarte duiker.
En echt heel veel mensen om mij heen dragen het, zonder enig benul wat en waarom…dat is jammer.
De laatste tijd ben ik wel wat gemoedelijker geworden tov de wat oudere modellen, dat moet ik wel eerlijk toegeven.
Vandaar steeds die foto’s van je poten…
Rolex is de rolex onder de rolexen
Omdat er gelijk al besloten is dat het een Rolex moet worden. Op de Tudor GMT hierboven staat geen Rolex op de wijzerplaat, dus die valt af…
Geldt ook voor de Tag/IWC/Omega/Zenith etc. staat allemaal geen Rolex op. Zijn dus niet swag!
Geintje @Horloge_limbo…
Bovenstaand is serieus een mooi horloge maar de eerder getoonde tudor modellen zouden dan toch mijn voorkeur hebben als ik ooit een tudor koop.
Deze lijkt veel te veel op een Rolex dus mist eigen identiteit. Schitterend horloge, misschien wel inderdaad betere prijs/kwaliteit verhouding, maar voor mij voorlopig geen tudor en ook geen Rolex
Daarom verkoopt de Black Bay ook zo goed. …maar zonder gekheid, ben het met je eens dat het leuk(er) is als een horloge/merk een eigen smoel heeft! Succes met je keuze.
Met 4K brandend in de zak zou ik het wel weten.
Maar goed als de beslissing al gemaakt is hebben weinig in de kaas te brokkelen.
Dan brokkel maar In de melk: zeg het maar!
Beetje harder werken en het moet lukken toch?
joh
Kijk, maar hier is waar je de denkfout maakt.
En van wat ik nu ga zeggen beginnen een aantal HF’ers weer te bibberen met hun kopje koffie in de handen.
Maar een Hamilton nieuw kopen van 1200 is kapitaalvernietiging. Want zet hem nu te koop en je krijgt er nog maar amper de helft voor. Als dat al lukt.
Kocht je een tijdje terug een Rolex voor 5000 euro, dan was ie nu nog hetzelfde waard. En met een beetje geluk zelfs wat meer.
Het in te leggen bedrag is hoog. Maar met een beetje onderzoek stop je wat meer in een model wat jij mooi vindt, maar de rest van de wereld ook. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar wel meer garantie dan de restwaarde op je Hamilton.
Als er een horloge is waar ik nooit spijt van krijg is het mijn 16610 sub. Daily beater! Draag je naar je werk en naar het strand … en in de zee. Staat eigenlijk overal bij. Je hoeft hem ook nooit weg te doen want hij kan niet kapot.
Zelf iets meer van wat (jonge) vintage ipv de nieuwe maxi kasten. Maar doe wat je mooi vindt. Maar gewoon doen! Bij spijt, wat ik vrijwel uitsluit, verlies je er hoogstens niets op …
Waar wacht je op? Naar de AD en zet je op de wachtlijst! Oh ja, dat sucks wel natuurlijk. Vast wel een flipperaar op HF die later spijt krijgt …
Weet het…en wist ook toen ik 1200 aftikte voor de Hamilton dat dit pure afschrijving is, maar ik ga er niet van uit dat ik deze ooit verkoop dus dan maakt het niet uit.
Wat betreft de 16610 sub, ja die is inderdaad mooi maar ik ga echt geen 10-15K uitgeven aan een horloge. Daarvoor heb je 10 Hamiltons!!
Nee geintje, iedereen valt van zn stoel haha.
Rolex op dit moment is het niet voor mij, misschien ooit. Met mijn huidige horloge-potje van ong 5K kom ik net in de Rolex categorie maar voel er te weinig bij en dus wordt de eerst volgende toch iets anders. Wellicht een speedmaster.
Zeker moet dat lukken
Maar gaan we nie doen
Dat was bij mij ook heel lang het geval. Gaat over. Mijn interesse is gelukkig nog steeds breder dan alleen (vintage) Rolex. Daar moet ik het maar mee doen.
Wat veel reacties en tekst op basis van een nogal verwarrende tekst in het starttopic.
De titel biedt gelukkig wel houvast: Rolex of niet…
Keus genoeg van een serieus merk, zou ik zeggen
(Frequente bezoekers op het forum kennen mijn antwoord raden, maar daarover gaat het nu dus dus niet)
Nee. Jouw Rolex Dimond is geen echte Rolex.
Nee. Jouw Rolex Dimond is geen echte Rolex.
[/quote]
Bedankt voor je scherpe blik. (Die echte zijn ook mooi he? )