Rolex of Omega

geen Moonwatch dus :wink:

Stel dat ze even duur zouden zijn, wat zou dan je eerste keuze zijn?

gewoon een jpg of zo opzoeken op internet en wat dan in de adresbalk staat in je bericht plakken. Zo simpel is het.

Jawel Forrestx, die bedoel ik. Nieuw kost hij momenteel met lederen band 4900€ en met stalen band is dat 5000€. Dit exemplaar is van 2014 en ik denk dat hij in waarde niet veel meer zal zakken. Hij is in nieuwstaat en het blijft toch een speedmaster die toch wel erg geliefd is bij de verzamelaars. Los van dit blijft de Co-Axial me ook boeien. Dit horloge staat op het bureublad van mijn smartphone en dat werkt dus ook allemaal. Zou mooi zijn als het origineel exemplaar rond mijn pols pronkt! Ach, ik weet het echt niet meer. Rolex vind ik ook prachtig maar volgens sommige zou ik veel te veel gaan betalen en vinden ze dat 3200€ en 3600€ echt erover is en zou ik deze kunnen kopen voor zo’n 1600€ blijkbaar??? Maar nogmaals, hij ligt bij een juwelier en die tellen natuurlijk door, daar betaal je de hoofdprijs!

Er is maar 1 “Moonwatch”…

3 registers…hesalite glas…321, 861 of 1861 uurwerk…

De rest is de Omega Speedmaster familie…

4 likes

Dit is een degelijk antwoord! Zou volgens u deze het meest waardevast zijn van de ganse familie of zou een exemplaar met een extra datum en maanstand geen invloed hebben? Ik zie het niet enkel als een verzameling waar ik later mijn broek aan scheur maar als een belegging waarvan ik later kan zien dat de waarde dezelfde is of zelfs hoger dan toen ik het kocht.

Dan is misschien een Rolex (sportmodel) de betere keuze…geen ervaring, maar van horen zeggen…

Ik denk dat v je groepje alleen de Rolex en in mindere mate de speedy hun waarde behouden en misschien wat stijgen.

Gezien de speedy compleet Is, zou dat mijn voorkeur hebben.

Hallo,

Ik ben het hele internet aan het afpluizen maar vind aan die prijs nergens een Rolex Datejust.
Zijn die dan zo gestegen op één jaar tijd? Zelfs particulier zijn ze flink geprijsd!
Mvg,
Bart.