Hangt zeer sterk af van de lichtinval. Onder een stralende zon heeft het blauw een meer paarse schijn zoals we op vele plaatsen ook lezen maar onder kunstlicht is het zoals op de door jou getoonde foto, dieper blauw/rood.
Komt dat de het materiaal dat keramisch is? De ‘oude’ kleuren ogen mij fraaier. Ook bij de ‘Hulk’ oogt de bezel wat flets.
Ff serieus (zal vast allang uitvoerig besproken zijn) ik zie er net drie bij filipucci staan… zag ze eerder ook al op de bay langskomen… maar 19k? Ik ben zelf ook niet vies van een paar pesos op tafel leggen , maar dit gaat nergens meer over!
Sowieso te tudor. Die ligt meer bij het origineel dan de moderne Rolex gmt. Of nog beter kies voor een vintage gmt 1675
Als je op de Tudor doelt, zou je dat dan eens willen toelichten? Bij welk origineel ligt de huidige BB GMT dan meer in de buurt dan de Rolex GMT?
Ik bedoelde het qua visuele aspecten. De nieuwe GMT tudor ziet er meer uit als de oude Rolex GMT dan de nieuwste Rolex GMT.
Jammer dat dit soort foto’s altijd zo vertekenen, de 58 lijkt zo anderhalf keer zo groot als de BLNR terwijl de diameter kleiner is
Ondanks de goede bedoelingen hebben we niet zo veel aan dit soort foto’s inderdaad.
Wel goed om te zien dat ze binnendruppelen, dan zullen de goede foto’s snel genoeg verschijnen
Dit is volgens mij de ‘gewone’ bb. De 58 heeft geheel gouden wijzers, deze op de foto niet
Ja, kan niet kloppen dit.
Dus dat lijkt ook een dikke fail dat Hoerinstinkt?
Excuus, mijn Duits is niet zo goed.
Klopt, reservering is opgezegd en ik heb verder niets meer vernomen.
Heb eigenlijk geen idee of een reservering op je kaart oneindig blijft staan Lijkt mij nl van niet.
Mss is de periode voor reservering gewoon verlopen.
Ik heb ook geen idee eerlijk gezegd.
JK heeft hem inmiddels ook:
http://www.jkwatchstore.nl/store/1422/0/rolex-gmt-master-ii-126710blro-2018/